John (moderator)
14 augustus 2022 om 19:32De meningen lopen soms nogal wat uiteen. Testen kan vanaf 4 weken. Of eerder als er symptomen zijn. Als je dan een negatieve test hebt is het advies om na 3 maanden nog eens een controle test te doen
Onbekend14 augustus 2022 om 19:37Dus vanaf 4 weken kan het overal al testen zoals one day clinic, soa poli, huisarts etc.
En dan is de test voor bijvoorbeeld 97 of 98% zeker dat je veilig bent en het niet hebt, en dan gewoon voor het geval dat na 3 maanden nog is voor hele specifieke uitzondering van bepaalde mensen dat eigenlijk zo goed als nooit voorkomt?Als ik het goed begrijp zoals ik gelezen nu heb op sites?
ReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2022 om 19:39klopt
ReagerenOnbekend14 augustus 2022 om 19:44Oki dan weet ik genoeg
Dan test ik me de 4e of 5e week op syfilis hiv en hepatitis b en c
Zit in combi ook al weet ik dat met condoom die veilig zijn
En bij 3 weken voor de andere zoals gonorroe en chlamydia op 3 plekkenEn dan weet ik dat ik gewoon safe ben
Ik zal na 90 dagen nog is doen ook al zal het resultaat voor 99.9% hetzelfde blijven als voorheenDankje John!
Reageren
Ik zal me proberen rustig te houden en te stoppen met dingen te gaan zoeken op internet😅Onbekend14 augustus 2022 om 19:57En ik moet onthouden en me niet zo’n zorgen maken
Aangezien de kans echt heel erg klein is na het verhaal wat ik vertelde volgens U.
Toch?
Reageren
Als ik dat ook goed begrepen heb zal ik het laten rusten en U niet meer verder lastig vallen.John (moderator)
14 augustus 2022 om 19:58de kans is erg klein
ReagerenOnbekend14 augustus 2022 om 20:01Dankjewel. Dan zal ik onthouden dat de kans inderdaad heel erg klein is! En nu rustig afwachten
Nogmaals sorry voor de vele vragen, bedankt en een prettige avond!
ReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2022 om 20:09Ook voor jou
ReagerenOnbekend15 augustus 2022 om 12:33En als je na 6 weken test hoeft het niet meer na 3 maanden?
ReagerenOnbekend15 augustus 2022 om 13:03Voor de persoon die net dat bericht postte
Hij heeft gezegd na 4 weken is het zinvol testen
En na 3 maanden een keer herhalen voor het geval datMaar ik heb wel een vraag
Ik heb nu na mijn verhaal dat ik uitgelegd heb een fel rood bultje op mijn eikel op de 8ste dag terwijl zoals ik zei het met condoom gedaan hebIs dit mogelijk op de 8ste dag al als het syfilis zou zijn? Of is dat te vroeg John?
Reageren
Ik kan de afbeelding niet posten want het voormaay is te groot 😐Anoniem15 augustus 2022 om 14:26Met een condoom om kan je op je eikel geen syfilis krijgen.
ReagerenOnbekend15 augustus 2022 om 14:56ah oke dat wist ik niet
Reageren
Dan zou het wss misschien gewoon een normale ontsteking of herpes kunnen zijn ofzo neem ik aan?Onbekend15 augustus 2022 om 15:03En daarbij
Reageren
Syfilis is pas na 2 weken eerste symptomen toch als ik het correct heb?
Dus dan kan dat ook nog niet eens toch?John (moderator)
15 augustus 2022 om 16:43Als je een condoom gebruikt krijg je geen syfilis
ReagerenJohn (moderator)
15 augustus 2022 om 16:45In principe wel
Reageren