- Onbekend13 augustus 2022 om 17:10
Goedemiddag
Ik heb vorig weekend sex gehad, oraal en anaal en speeltjes, maar alles met condoom en meerdere malen een nieuwe.
Hoe groot is de kans dat ik het toch zou kunnen krijgen als ik de base van de penis heel vluchtig misschien een keer heb geraakt net achter condoom?
En vanaf wanneer kan ik me testen met zekerheid bij de one day clinic in Nederland voor de zekerheid met een bloed onderzoek?Groetjes
66 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2022 om 17:13Zo krijg je toch geen soa hoor.
Reageren
Syfilis testen kan vanaf 4 weken na het contactOnbekend13 augustus 2022 om 17:18Aaaah oki
Ja dat is al heel fijn om te horen
Want ik kan niet herinneren hoe de penis eruitzag net een stukje achter het condoom bij het begin en of er een bultje zat of niet bij de basis van de penis as to say toen ik aan het pijpen was. Aangezien het doorgegeven word door die zweertjes en zelfs met condoom het mogelijk kan zijn om het te krijgen.En perfect want ik zie meerdere malen 3 maanden pas met bloedonderzoek. maar 4 weken is prima inderdaad
Reagerenonbekend13 augustus 2022 om 17:30Dus er is echt maar een hele hele klein kans dan neem ik aan op syfilus aangezien condooms niet 100% beschermen? Als ik de ziekte ook goed begrijp?
ReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2022 om 17:31Die kans is echt heel erg klein
ReagerenOnbekend13 augustus 2022 om 17:50Oki. Hartelijk bedankt en ik wens U een fijne avond. Ik ben nu in ieder geval meer gerust gesteld nu ik weet dat het echt maar zo’n kleine kans is terwijl de persoon een prostituee was maar nog steeds veilig zoals ik omschreven heb en zelfs dan het heel klein is.
Ik teste bij de one day clinic en daarna heb ik ipv 97% zekerheid de 100%Groetjes!
ReagerenOnbekend13 augustus 2022 om 18:00En zelfs als zowel hij als ik man zijn ook al was hij prostituee
Reageren
Ben ik heel gerustgesteld
Dat de kans heel heel klein is
Nogmaals bedanktJohn (moderator)
13 augustus 2022 om 18:28Die kan is erg klein
ReagerenOnbekend13 augustus 2022 om 18:31Oki
Nogmaals dankje en een fijne avond. Zoals ik zei nu ik weet dat die kans heel erg klein is voel ik me al stukke beter
Werkze nog!
ReagerenOnbekend14 augustus 2022 om 17:56Sorry voor het storen
Maar toen ik zei dat ik het vluchtig had aangeraakt bedoelde ik met mijn mond toen ik de prostitutuee aan het pijpen was en hij een keer diep in mijn keel ging( met condoom maar zodoende net achter condoom vluchtig geraakt met mijn lippen)bij de base zoals ik zei.Dan ook geen grote kans op syfilus?
Reageren
Want hoeveel % is de kans op syfilus als je het doet met condoom mocht de transsexueel prostitutuee het hebben?
Want ik stress toch wel een beetje erover…John (moderator)
14 augustus 2022 om 18:11ik denk dat de kans toch klein is
ReagerenOnbekend14 augustus 2022 om 18:22Nja oki
Ik ben toch vrij bang
Ik weet dat syfilis zeldzaam is in nederland en niet veel voorkomt
Zonder condoom, dat de kans op besmetting als de ander het heeft 30% maar is
Dus met condoom en niet weten of de ander het wel of niet heeft de kans vele malen kleiner is en zeker nog kleiner als er geen zweren zijn.
Dus ja dan is de kans idd heel erg klein zoals je zegtDus ik hoop op het beste en wacht nog 3 weken en doe dan het bloedonderzoek bij one day clinic. en dan kan ik met zekerheid zeggen dat ik het niet heb.
ReagerenOnbekend14 augustus 2022 om 19:09Ik neem aan dat one day clinic dezelfde tests heeft als soa poli dat ze echt betrouwbaar zijn na 4 weken?
ReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2022 om 19:12Ik denk het wel
ReagerenOnbekend14 augustus 2022 om 19:19Ja omdat ze op hun site zeggen dat het beste is 6 tot 8 weken na een mogelijk infectie
Daarom ben ik verward over dit. Elke site noemt andere aantal dagen
Enig idee waarom dit zo is? Dat ze zeggen 6 tot 8 weken en andere sites zelfs nog langer?
Reageren