- Mike11 februari 2021 om 13:44
is het wel zo dat symptomen en bijvoorbeeld zweertjes niet automatisch stoppen tijdens behandeling? of kan het nog even duren tot alles verdwijnt, na de behandeling?
John (moderator)
11 februari 2021 om 14:02Het zou iets langer kunnen duren.
Reageren
Ik kan overigens niet antwoorden in je andere topic. Er gaat iets mis blijkbaarMike13 februari 2021 om 09:01Vorig week mijn doxycycline behandeling afgerond. Geen nieuwe symptomen sinds. Moet binnen 3 maanden laten controleren. Is dat niet wat lang?
ReagerenMike13 februari 2021 om 12:37Mijn jonge arts zegt dat onmiddelijk na behandeling testengeen zin heeft en Enkel over paar maanden kan gemeten worden. Het moet toch mogelijk zijn onmiddelijk na een behandeling om te zien of ik nog syfilis heb, ja of niet. Of wordt dit idd pas na tijdje zichtbaar?
ReagerenJohn (moderator)
13 februari 2021 om 17:29Dat is normaal
ReagerenJohn (moderator)
13 februari 2021 om 17:37Vanwege de behandeling heeft dat geen zin. Bovendien moet ook alle dode bacteriën nog opgeruimd worden
ReagerenMike15 februari 2021 om 11:00Sinds beindiging van mijn 14 dag doxycycline, blijft deze cluster van huid lesions langs mijn genitalien aanwezig en veranderen van vorm. Ik heb ook veel jeuk in mijn liesplooien.
Mijn arts maakt zich geen zorgen. Het is wel 5 dagen sinds beeindiging van mijn doxycycline. Sjanker is netjes verdwijnen, hoelang kunnen lesions zoals deze blijven na een doxycycine behandeling? Voor de rest geen nieuwe symptomen die zouden kunnen wijzen op secondaire syfilis. vooral jeuk tussen huidplooien liesstreek.
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
15 februari 2021 om 11:41Het kan wel even duren
ReagerenMike19 februari 2021 om 12:32Hi John,
9 dagen sinds beeindiging van mijn doxycycline behandeling en sjanker en andere huisproblemen zo goed als weg. Dagen na doxycycline nog beetje ucetaria gehad en soms duizelig en misselijk. Nu 8 dagen later doms nog duizelig maar misselijkheid weg. Kan duizeligheid nog van doxy kunnen zijn? Kan nog na behandeling lichaam nog een beetje werking van behandeling ervaren? Alvast dank voor alle info en steun.
ReagerenJohn (moderator)
19 februari 2021 om 15:14Het zou kunnen, maar dat moet dan wel snel weer over zijn
Reageren