Zoeken Vraag het forum

Ik had syfilis en heb met 2 mensen sex gehad toen ik in fase 2 zat

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Amaroq

Dus ik had syfilis en ik had al een huiduitslag maar wist toen nog niet dat ik syfilis had en laat me geregeld testen .

Anyway ik heb toen in de huiduitslag fase , lichte uitslag sex gegad met 2 mannen zei hebben mij beide anaal geneukt.zonder condoom.
    Nu hebben ze beide 4 weken na ons sexueel contact beidz een soort blijn/ sjanker op hun penis , ze hebben hun beide laten testen al 2 maal en beide keren voor beide personen is de syf/soa test negatief.

Hoe kan dit?
    Het moet toch syfilis zijn?
    Wat zou het anders kunndn zijn?
    En ik had enkel syfilis .
    Het is toch onmogelijk dat het iets anders is right? Beide zelfdd symptoom , zelfde tijd , zelfde met mij gedaan?

Hopelijk weet iemznd hier een antwoord op.

Dank je

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

die vraag kan ik helaas niet beantwoorden zonder enige vorm van onderzoek. Dat moeten ze dan dus bij hun eigen huisarts doen

Reageren
    Amaroq

ok bedankt tandor.

Reageren
    Bart

syfilis test is pas na 3 maanden uit te sluiten. Kan dus dat ze syfilis hebben moet nog niet in het bloed te zien is.

Reageren
Reageer op: Ik had syfilis en heb met 2 mensen sex gehad toen ik in fase 2 zat
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.