Zoeken Vraag het forum

kans op soa door prostituee

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

En wat als ze na penetratie, de condoom er weer af haalt omda je slap werd, en dan doet ze er glijmiddel op en laat je jezelf ff aftrekke?

Anoniem

Mijn antwoord is volgens mij duidelijk. Je kan dan allerlei details gaan aanhalen om te vragen of het misschien anders is, maar ik begrijp de relevantie er niet zo van.

Reageren
    Anoniem

Prostituees zijn hélemaal niet verplicht op een soa test en al zeker niet verplicht het resultaat te delen.

Reageren
    Staf

Hoi, ik ben vandaag naar een erotische massagesalon geweest en ik ben gepijpt geweest met condoom. Nu heb ik 2 weken geleden een rode vlek op eikelrand. Heb toen daktarin op die vlek gesmeerd en was na 2 dagen weg. Nu heb ik gisteren gezien dat die vlek terug is maar kleiner en op andere plaats. Maar maak me nu wel zorgen omdat ik vandaag gepijpt ben geweest met condoom dat ik mss hiv of iets anders zou opgelopen hebben Mvg

Reageren
    Karel

Beste, ik ben vandaag naar een erotisch massagesalon geweest en heb me laten pijpen met condoom. Nu heb ik 2 weken geleden een rode vlek op men eikel en had dit ingesmeerd met daktarine zalf en was na 2 weken weg. Eergisteren zag ik dat die vlek terug was maar kleiner en lager. Zou ik vandaag toch iets opgelopen kunnen hebben ? Hiv of andere soa? Ondanks er toch een condoom gebruikt is geweest? Mvg

Reageren
    Karel

Ik bedoel 2 weken geleden ingesmeerd met daktarine en was na 2 DAGEN weg. Mvg

Reageren
    Anoniem

Van gepijpt worden met condoom krijg je geen soa.

Reageren
    Pino

ik ben op vakantie in Thailand en heb in een dronken bui sex gehad met een massagedame.
    Bij de terugtrekking is het condoom afgegleden.
    Er was dus maar beperkt contact. Ik ben begonnen met pepkuur en doe na 2 weken soa test op chlamydia en gonorroe En rna test hiv. En test syfilis.
    De incubatietijd van syfilis is tot 3 maand,
    Moet ik bij negatieve voorlopige resultaten
    mijn vrouw waarschuwen, of kan ik ondertussen beschermde sex met haar hebben

Reageren
    Anoniem

“beschermde sex”

Wat denk je zelf?

Reageren
    Pino

Ik ga er van uit dat ik weinig kans heb iets te hebben opgelopen als testen negatief zijn na 2 weken
    Als ik opbiecht is mijn huwelijk waarschijmlijk over.
    Aangezien we nauwelijks nog sex hebben zou ik dam waarschijnlijk 2 keer met condoom moetem doen, voor ik definitief resultaat heb.
    Het klinkt natuurlijk stom, maar ik denk dat iedereen fie hier komt in paniek is

Reageren
    Anoniem

Ik weet niet of iedereen die hier komt in paniek is. Als ik jouw verhaal zo lees, dan denk ik dat er iets anders is dat er besproken zou moeten worden, maar okay.
    Je hebt het over beschermde seks. Ongeacht welk risico je hebt gelopen, met beschermde seks draag je toch niks over?

Reageren
    Pino

Klopt, de vraag die ik had moeten stellen: hoe groot is de kans dat na een eerste negatieve syfillistest toch nog syffillis kan hebben

Reageren
    Anoniem

Bij heteroseksuele contacten in Europa komt syfilis niet vreselijk veel voor. Buiten Europa weet ik dat niet.

Een betrouwbare syfilis test kan je doen na 4 weken, maar indien negatief dan een hertest na 3 maanden.

Mijn advies is: test na 3 maanden dan weet je het zeker.

Reageren
    Allias

Heey ik heb sex gehad met en shemale terwijl ik het niet door had was dronken en heb sex gehad zonder condoom anal heb me verser op hiv na 3maanden en het is nagatief maar heb wel bloed in me ontlasting gehad diarree koude rillingen zweten en heel erg last van me piemel

Reageren
    Alias

Heb anale seks zonder condoom

Reageren
Reageer op: kans op soa door prostituee
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.