- Anoniem4 augustus 2015 om 12:51
Hoi,
Tijdens mijn bezoek aan een prostituee heb ik heel kort, nog niet eens 1 seconde de vagina van haar aangeraakt met mijn vinger.
Na de seks heb ik de condoom erafgehaald, en heb ( zonder daartussen mijn handen te wassen ) mijn piemel schoongemaakt met een doekje. Hierbij weet ik niet of/ met welke vinger ik ook bij de penis ben geweest en vraag me dus af of het mogelijk is dat ik een soa of iets dergelijks heb opgelopen en of het nodig is dat ik alvast een test doe of naar een dokter ga.
Alvast bedankt
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 augustus 2015 om 14:26Ik denk dat die kans heel erg klein is.
Reageren
Je zou voor alle zekerheid een soa test kunnen laten doen. Dat kan dat 2 weken na het contact of eerder als er klachten zouden optreden.Anoniem5 januari 2023 om 15:12Beste John,
Ik heb 2 weken geleden en prostituee gevingerd en daarna mijzelf afgetrokken zonder mijn handen te wassen.
Zou ik hier hiv van kunnen krijgen? De Chlamidia test en dergelijke ga ik morgen allemaal doen.
Alvast bedankt.
ReagerenAnoniem5 januari 2023 om 15:37Hiv kan je zo niet krijgen. Een andere soa kan wel. Chlamydia en gonorroe eigenlijk niet echt, dan moet er echt al contact geweest zijn met je vingers en de ingang van je penis. Genitale wratten of herpes kan wel, maar dan moet de prostituee die wel gehad hebben, anders is het risico erg klein.
ReagerenAnoniem prostitue5 januari 2023 om 15:44Dankjewel voor je snelle reactie! Ik bijt ook redelijk nagels nou heb ik daar wel eens wat kleine wondjes. Door vingeren krijg je daar ook geen hiv door toch? Had daarna ook geen bloed of iets op mijn vingers gezien.
ReagerenAnoniem5 januari 2023 om 16:39Nee. Er moet echt duidelijk zichtbaar (vaginaal) bloed aanwezig zijn geweest in combinatie van open wonden bij jou aan je handen. En zelfs dan is de kans op overdracht niet zo groot.
Overdracht van hiv gaat over het algemeen op een andere manier. Met wat jij beschrijft zou je kunnen zeggen dat de kans nul was.
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2023 om 17:42Onmogelijk om zo HIV te krijgen
Reageren