Zoeken Vraag het forum

Geen soa, wel afscheiding klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • De oplossing!!!!

Dag allemaal,

Al 3.5 jaar bekijk ik dit forum met dezelfde klachten als jullie allemaal. Ook ik heb alle onderzoeken en wel 4 urologen gehad, maar… IK HEB DE OPLOSSING!!!! Het kwam door een idee van de infectieziekten afdeling van het ziekenhuis. Ooit gehoord van ‘ureaplasma’? Blijkbaar hebben heel veel vrouwen dat ten alle tijden en hoeft het niet persé tot klachten te leiden. Maar het kan dus wel zo zijn dat het wel tot klachten leidt, alleen wordt er zelden op getest. Het geeft de exacte klachten als chlamidia/gonorroe. Ook heb ik een artikel gevonden van een soortgelijke situatie en oplossing, zie: https://liveutifree.com/nl/mijn-reis-naar-de-diagnose-ureaplasma-wat-ik-leerde-over-een-over-het-hoofd-geziene-infectie/

Dus, vraag aan je uroloog om een PCR test op ureaplasma en dring hier echt op aan. De kans is groot dat dit jullie problemen gaat oplossen. Let wel op: het kan nog steeds zijn dat het iets anders is waar je last van hebt, maar deze ontwikkeling heeft mijn leven echt ‘gered’.

Reageer op: Geen soa, wel afscheiding klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.