- Anoniem19 maart 2024 om 16:12
Ik kan me bij bekkenbodemklachten voorstellen dat het wel even tijd nodig heeft voordat de behandeling en de oefeningen effect sorteren.
Wattedoen24 april 2024 om 01:21Beste H Meijer,
Jouw klachten komen precies overeen met die van mij.
Ik heb er inmiddels ook een heel traject opzitten en zou daarom graag in contact komen om het eea te bespreken en te kijken wat er nog mogelijk is.Mvg
ReagerenSchl4 mei 2024 om 10:41Ik dacht even te reageren hier op
Ik heb en jaar last gehad van verhoogde afscheiding en negatief op elke soa! Ik heb 3 maand geleden en blaasonsteking opgelopen en antibiotica gekregen hiervoor sidsdien is de hoge slijmen/vocht volledig terug normaalZelf heb ik ook en 1 roos puntje op de eikel en soort van onstoken voorhuid maar jammer genoeg te verlegen om naar en dokter met tegaan
ReagerenBeasttt18 juni 2024 om 09:13Had letterlijk dezelfde klachten. Eerst negatief op alles. Daarna via een kweek vastgesteld dat het een huid bacterie betreft S aureus. Milde infectie, na antibiotica kuur geen last meer van gehad.
Alle antibiotica die werkt voor soa’s heb ik genomen en levert geen enkel resultaat.
ReagerenThomas23 september 2024 om 10:00Dus antibiotica kuur heeft het geholpen?
ReagerenJv27 september 2024 om 17:11Ik heb ook een aantal maanden last van witte afscheiding uit mijn penis. Verschillende soa testen gedaan alles negatief. Op een geven moment ook zwaar ontstoken oog gekregen wat schijnbaar ook door chlamydia kan komen . Huis arts dat ook getest negatief nu nog steeds dagelijks klachten
ReagerenRyan f27 mei 2025 om 09:26Hier dezelfse klachten (rode plasbuis, lang mee rond gelopen, moe, pijn in onderbuik. Ik kan alleen nog maar gezond eten.)
Ben je er va naf gekomen?
R
ReagerenAnoniem27 mei 2025 om 11:01Misschien eens naar de huisarts gaan om te vragen wat er aan de hand is?
ReagerenPeter11 juni 2025 om 21:36Hello mensen !!!
Sinds 3weken heb ik ook last van de slijm/slijm uit mijn penis komen
Het blijft gewoon door de dag als avond . Ook soa testen gedaan alles negative. Alles na een avond beschermede sex alleen bij pijpen niet .Iemamd een dat er van af is geraakt ?
ReagerenPeter11 juni 2025 om 21:38Bij het knijlen van mijn penis komt er ook pus uit geesl/wit kleurig .
Reageren
iemand dat oplossing heeft kunnen vinden ?John (moderator)
11 juni 2025 om 21:52Welke soa’s zijn getest? En wie heeft de testen gedaan?
ReagerenRaaj15 juni 2025 om 19:46Mijn idee is dat het een schimmelinfectie is en dat antibiotica het alleen maar erger maakt.
ReagerenMaak niet uit7 december 2025 om 23:41Wie van julie drinke veel coffie of redbull of energy drank
ReagerenMeneer n27 december 2025 om 01:48Ik loop al sinds juni 2025 met pijn in me piemel eerst was het chlamydia maar de pijn bleef na antibiotica dus opnieuw getest om te kijken of het er nog wel zat maar gelukkig heb ik geen soa meer op alles getest maar de pijn in me plas gat blijft hele nare steken zijn dat dokter heeft me eikel bekeken zag er allemaal goed uit ik word hier wel gek van
ReagerenMister G16 februari 2026 om 16:32Ja hier precies hetzelfde.
Reageren
Dokter zegt dat het naweeen van de gonorroe zijn, uhhh dat denk ik dus niet.
Getest op niersteen en blaasontsteking , dit is het ook niet.
Blijft iedereen het houden ???
Wat is er met de rest gebeurd die hier iets over hebben geschreven?