Zoeken Vraag het forum

Geen soa, wel afscheiding klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik kan me bij bekkenbodemklachten voorstellen dat het wel even tijd nodig heeft voordat de behandeling en de oefeningen effect sorteren.

Wattedoen

Beste H Meijer,
    Jouw klachten komen precies overeen met die van mij.
    Ik heb er inmiddels ook een heel traject opzitten en zou daarom graag in contact komen om het eea te bespreken en te kijken wat er nog mogelijk is.

Mvg

Reageren
    Schl

Ik dacht even te reageren hier op
    Ik heb en jaar last gehad van verhoogde afscheiding en negatief op elke soa! Ik heb 3 maand geleden en blaasonsteking opgelopen en antibiotica gekregen hiervoor sidsdien is de hoge slijmen/vocht volledig terug normaal

Zelf heb ik ook en 1 roos puntje op de eikel en soort van onstoken voorhuid maar jammer genoeg te verlegen om naar en dokter met tegaan

Reageren
    Beasttt

Had letterlijk dezelfde klachten. Eerst negatief op alles. Daarna via een kweek vastgesteld dat het een huid bacterie betreft S aureus. Milde infectie, na antibiotica kuur geen last meer van gehad.

Alle antibiotica die werkt voor soa’s heb ik genomen en levert geen enkel resultaat.

Reageren
    Thomas

Dus antibiotica kuur heeft het geholpen?

Reageren
    Jv

Ik heb ook een aantal maanden last van witte afscheiding uit mijn penis. Verschillende soa testen gedaan alles negatief. Op een geven moment ook zwaar ontstoken oog gekregen wat schijnbaar ook door chlamydia kan komen . Huis arts dat ook getest negatief nu nog steeds dagelijks klachten

Reageren
    Ryan f

Hier dezelfse klachten (rode plasbuis, lang mee rond gelopen, moe, pijn in onderbuik. Ik kan alleen nog maar gezond eten.)

Ben je er va naf gekomen?

R

Reageren
    Anoniem

Misschien eens naar de huisarts gaan om te vragen wat er aan de hand is?

Reageren
    Peter

Hello mensen !!!
    Sinds 3weken heb ik ook last van de slijm/slijm uit mijn penis komen
    Het blijft gewoon door de dag als avond . Ook soa testen gedaan alles negative. Alles na een avond beschermede sex alleen bij pijpen niet .

Iemamd een dat er van af is geraakt ?

Reageren
    Peter

Bij het knijlen van mijn penis komt er ook pus uit geesl/wit kleurig .
    iemand dat oplossing heeft kunnen vinden ?

Reageren
    John (moderator)

Welke soa’s zijn getest? En wie heeft de testen gedaan?

Reageren
    Raaj

Mijn idee is dat het een schimmelinfectie is en dat antibiotica het alleen maar erger maakt.

Reageren
    Maak niet uit

Wie van julie drinke veel coffie of redbull of energy drank

Reageren
    Meneer n

Ik loop al sinds juni 2025 met pijn in me piemel eerst was het chlamydia maar de pijn bleef na antibiotica dus opnieuw getest om te kijken of het er nog wel zat maar gelukkig heb ik geen soa meer op alles getest maar de pijn in me plas gat blijft hele nare steken zijn dat dokter heeft me eikel bekeken zag er allemaal goed uit ik word hier wel gek van

Reageren
    Mister G

Ja hier precies hetzelfde.
    Dokter zegt dat het naweeen van de gonorroe zijn, uhhh dat denk ik dus niet.
    Getest op niersteen en blaasontsteking , dit is het ook niet.
    Blijft iedereen het houden ???
    Wat is er met de rest gebeurd die hier iets over hebben geschreven?

Reageren
Reageer op: Geen soa, wel afscheiding klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.