- Anoniem19 april 2016 om 08:32
Zo’n anderhalf jaar geleden had ik een klant aan de kassa.Bij het scannen van haar boodschappen ontdekte ik bloed asn de artikenen, ze bleek een bloedende wond op haar hand te hebben. Toen ik hasr daar op wees raakte ze in paniek en brabbelde iets van : oooo wat als ik iemand anders… Toen keek ze me verschikt aan en ging weg. Ik had door de artikelen die ik gescaned had ook wat bloed op mn hand, heb direkt mn hande grondig gewassen maar heb eigenlijk altijd wel hele kleine oppervlakkige wondjes aan mn handen( droogte, kattekrabjes, gescheurde nagelriemen) .
Ik ben zo ban HIV te hebben opgelopen…mn huisarts echter wimpelt het risico weg aangezien er geen bloed van haar in een verse grotere wond bij mij is gekomen en daarbij ook geen wrijving of druk is geweest op de kleine gesloten wondjes.
Ik weet niet of dit een betrouwbaar advies is en telkens als ik me ziek voel zie ik dit als symptoom. ..1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 april 2016 om 10:12Je huisarts heeft helemaal gelijk. Zo krijg je geen HIV infectie…
Reageren