- Anoniem18 januari 2016 om 17:55
Hoi,
2 weken terug een 3 tal prostituees bezocht en met allemaal orale seks
gehad en geneukt met condoom
Oftewel orale seks gegeven zonder beflapje (beffen).Nu heb ik gehoord dat ik toch misschien risico heb gelopen op HIV door vrienden van mij. Uiteraard hier en daar wat uitgezocht en dit word bevestigd (klein risico)
Wat is uw gedachte hierover. Heb voordat ik seks heb gehad met de dames een halfjaar geleden testen gehad (negatief op alles) en daarna geen seks meer gehad
misschien verklaart dit het enthousiasme m.b.t. tot het geven van orale seks aan de dames maar in hoeverre heb ik kans op het oplopen van aids.
Heb geen bloed gezien of geproeft maar echt 100 % kan ik dit niet garanderen. Overigens dames met nederlandse roots. Heeft het zin om hiervoor naar de dokter te gaan en wat is de kans procentueel.Mvg.
14 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 januari 2016 om 20:33Ik denk dat die kans nagenoeg nihil is. Tenzij je dus met bv met menstruatiebloed in aanraking zou zijn geweest en jij dan ook nog een open wond in je mond zou hebben gehad.
ReagerenAnoniem18 januari 2016 om 21:52En dan zouden de dames in kwestie ook allemaal besmet moeten zijn realiseer ik me ook.
Reageren
Misschien is het overdreven maar dat de kans bestaat maakt me al benauwd genoeg.John (moderator)
18 januari 2016 om 22:10Ik denk dat je je echt onnodig druk maakt…..
ReagerenSoof14 maart 2018 om 22:05Hoe schat jij de kans in om hiv te krijgen bij beffen
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2018 om 22:09heel erg klein, tenzij je zo in contact zou komen met menstruatiebloed
ReagerenKep17 maart 2018 om 06:52Kans bij beffen is vrijwel nihil. Alleen als ze een diepe bloedende wond zou hebben en likt die is er een kleine kans.
ReagerenHenk19 april 2020 om 01:38Dag allemaal heb laatst betaalde sex gehad heb gebeft was geen bloed maar wat als je voorvocht in je mond krijgt?
ReagerenJohn (moderator)
19 april 2020 om 12:15Dat kun je natuurlijk wel een soa krijgen
ReagerenHenk19 april 2020 om 14:57Bedankt John,
dus Hiv krijg je niet ook als je voorvocht in je mond krijgt?
de rode uitslag is er niet 24/7 maar komt en verdwijnt ook jeuk af en toe onder mijn oksels normaal heb ik nooit jeuk. Sex hebben we wel met condoom gedaan.
mocht ze klaarkomen door het beffen dan is er toch geen kans op hiv als je niet doorslikt.ik heb geen andere symptomen behalve jeuk
alvast erg bedankt voor je reactie
ReagerenHenk19 april 2020 om 15:01John vergeten te zeggen, excuus.
ik heb op mijn borst een paar kleine platte rode vlekjes en onder me kin bij mijn hals aan de voorkant. Maar het is er niet continu het komt en gaat. Is de huiduitslag bij hiv er 24/7?
ik pieker er echt van ben mischien aan het overdrijven sorry hiervoor
ReagerenJohn (moderator)
19 april 2020 om 15:06De kans is in ieder geval uiterst klein
ReagerenJohn (moderator)
19 april 2020 om 15:08Uitslag is over je hele lichaam verspreid en continue aanwezig. Bovendien zouden er dan ook nog andere klachten moeten zijn
ReagerenHenk19 april 2020 om 15:13Laatste vraag John,
blijft de huiduitslag bij hiv er continue of kan het op de dag voorkomen en in de avond weer verdwijnen?
Somige dagen jeukt het sommige dagen helemaal niks en zit alleen op borst en hals en op me buik een paar hele kleine rode vlekjes.
ik had deze ervaring met deze dame op 2 maart. Heb niet altijd jeuk soms is mijn borst alleen rood! Verder.. als je geen andere symptomen van hiv hebt zoals koorts o.i.d kan je dan alleen door uitslag HIV hebben.
bedankt voor je hulp en geweldig dat jullie er zijn vooral in deze tijd
ReagerenHenk19 april 2020 om 15:14Heel erg bedankt,
met hele lichaam bedoel je dus benen en armen borst en rug, dat is niet het geval heb niks op mijn armen en benen.
Reageren