Zoeken Vraag het forum

Hiv en beffen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

2 weken terug een 3 tal prostituees bezocht en met allemaal orale seks
    gehad en geneukt met condoom
    Oftewel orale seks gegeven zonder beflapje (beffen).

Nu heb ik gehoord dat ik toch misschien risico heb gelopen op HIV door vrienden van mij. Uiteraard hier en daar wat uitgezocht en dit word bevestigd (klein risico)

Wat is uw gedachte hierover. Heb voordat ik seks heb gehad met de dames een halfjaar geleden testen gehad (negatief op alles) en daarna geen seks meer gehad
    misschien verklaart dit het enthousiasme m.b.t. tot het geven van orale seks aan de dames maar in hoeverre heb ik kans op het oplopen van aids.
    Heb geen bloed gezien of geproeft maar echt 100 % kan ik dit niet garanderen. Overigens dames met nederlandse roots. Heeft het zin om hiervoor naar de dokter te gaan en wat is de kans procentueel.

Mvg.

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat die kans nagenoeg nihil is. Tenzij je dus met bv met menstruatiebloed in aanraking zou zijn geweest en jij dan ook nog een open wond in je mond zou hebben gehad.

Reageren
    Anoniem

En dan zouden de dames in kwestie ook allemaal besmet moeten zijn realiseer ik me ook.
    Misschien is het overdreven maar dat de kans bestaat maakt me al benauwd genoeg.

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je je echt onnodig druk maakt…..

Reageren
    Soof

Hoe schat jij de kans in om hiv te krijgen bij beffen

Reageren
    John (moderator)

heel erg klein, tenzij je zo in contact zou komen met menstruatiebloed

Reageren
    Kep

Kans bij beffen is vrijwel nihil. Alleen als ze een diepe bloedende wond zou hebben en likt die is er een kleine kans.

Reageren
    Henk

Dag allemaal heb laatst betaalde sex gehad heb gebeft was geen bloed maar wat als je voorvocht in je mond krijgt?

Reageren
    John (moderator)

Dat kun je natuurlijk wel een soa krijgen

Reageren
    Henk

Bedankt John,

dus Hiv krijg je niet ook als je voorvocht in je mond krijgt?

de rode uitslag is er niet 24/7 maar komt en verdwijnt ook jeuk af en toe onder mijn oksels normaal heb ik nooit jeuk. Sex hebben we wel met condoom gedaan.
    mocht ze klaarkomen door het beffen dan is er toch geen kans op hiv als je niet doorslikt.

ik heb geen andere symptomen behalve jeuk

alvast erg bedankt voor je reactie

Reageren
    Henk

John vergeten te zeggen, excuus.

ik heb op mijn borst een paar kleine platte rode vlekjes en onder me kin bij mijn hals aan de voorkant. Maar het is er niet continu het komt en gaat. Is de huiduitslag bij hiv er 24/7?

ik pieker er echt van ben mischien aan het overdrijven sorry hiervoor

Reageren
    John (moderator)

De kans is in ieder geval uiterst klein

Reageren
    John (moderator)

Uitslag is over je hele lichaam verspreid en continue aanwezig. Bovendien zouden er dan ook nog andere klachten moeten zijn

Reageren
    Henk

Laatste vraag John,

blijft de huiduitslag bij hiv er continue of kan het op de dag voorkomen en in de avond weer verdwijnen?

Somige dagen jeukt het sommige dagen helemaal niks en zit alleen op borst en hals en op me buik een paar hele kleine rode vlekjes.

ik had deze ervaring met deze dame op 2 maart. Heb niet altijd jeuk soms is mijn borst alleen rood! Verder.. als je geen andere symptomen van hiv hebt zoals koorts o.i.d kan je dan alleen door uitslag HIV hebben.

bedankt voor je hulp en geweldig dat jullie er zijn vooral in deze tijd

Reageren
    Henk

Heel erg bedankt,

met hele lichaam bedoel je dus benen en armen borst en rug, dat is niet het geval heb niks op mijn armen en benen.

Reageren
Reageer op: Hiv en beffen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.