Zoeken Vraag het forum

Bang voor HIV positief

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Abdul

en ik ben 19

Emma

Dan is er dus niets aan de hand. Zet het uit je hoofd en ga lekker slapen.

Reageren
    Abdul

als je eigen druppel bloed valt..op je penis terwijl je niet besmet zijt .. is dat gevaarlijk..?

Reageren
    David

en vraagje als je u vrienden u week geleden gepijpt hebt zonder condoom maar zij is niet besmet en ik was ook dus niet besmet
    en week na laat je u bloed cheken… kan je dan weten als je besmet zijt of niet..? of duurd dat lang terwijl je pas weet kan iemand me daar mee helpen… tis echt nood !

Reageren
    david

vriendin*

Reageren
    Emma

Hallo David,
    Een eventuele besmetting via pijpen is heel erg klein en daarbij kan het echt niet binnen een week na besmetting aangetoond worden en bovendien is dat geen garantie voor je ganse leven.
    Lees deze link maar eens rustig door http://www.thuisarts.nl/hiv en heb je nog vragen, stel ze gerust.

Groet Emma

Reageren
    Imke

Als jullie allebei geen HIV hebben, hoe denk je dan HIV te kunnen oplopen?! Ik snap jouw vraag niet.

Reageren
    David

IS DAAR EN PROBLEEEM WANT VIA STRESS KAN IK niet meer eten maar als ik naar de wc gaat het is alles inorden moet ik na nogmaals mijn bloed gaan laten geven..? 6weken later..?

Reageren
    David

maar wij hadden geen bloed contact gehad

Reageren
    Emma

@David, waar maak je je dan druk om?! Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

Reageren

Lees dit maar eens rustig door:

Hiv en aids
    http://www.soaaids.nl/hiv_aids

In de dagelijkse omgang is er nauwelijks of geen risico op hiv-infectie. Het virus (hiv) kan zich bevinden in bloed, speeksel, sperma en voorvocht, vaginaal vocht en moedermelk, maar vooral door onveilige handelingen met bloed en sperma loopt iemand risico om hiv op te lopen of over te dragen.

Reageren
    DAvid

ja ik weet het niet het niet het staa in mijne kop en da komt niet uit ik denke heletijd over dat.. ik was vrijdag mijn bloed gaan afgeven en het was alles inorden maar nu heb ik stress dat ik moet 6wekene wachten voor zeker heid en dat blijft in mijne kop ik moet heletijd over na denken ik had gevraagt aan mijn vriendin en zij zijde tegen mij dat zhe 6 maanden geleden en test had gedaan en zij had nieks alles was goed .. Emma je moet mij helpen hoe kan ik dat alles vergeten en uit mijn kop doen

Reageren
    David

19jaar

Reageren
    Emma

Hai David, er is niets aan de hand. Je vriendin heeft niets en jij hebt niets dus je kunt niets van haar gekregen hebben en haar ook geen SOA hebben overgedragen. Echt, het zit tussen je oren. Ik kan daar weinig aan doen, dat zul je zelf moeten doen. Ga lekker voetballen met je vrienden of zoek afleiding op een andere manier. En de volgende keer een condoom gebruiken, dan bespaar je jezelf deze stress.

Liefs Emma

Reageren
    David

Njaa okey ik zal mijn best doen… want elke keer dat ik te veel denkt krijgt ik pijn aan hooofd en dan wordt ik moe en dan denk ik weer oei ben ik aant besmet worden soms krijt ik pijn aan mijn balen als ik te veel denkt … snapje

Reageren
Reageer op: Bang voor HIV positief
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.