Zoeken Vraag het forum

Bang voor HIV

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Chacha

Ik heb al sinds 6 a 8 weken een vaste relatie en we doen het zonder condoom. Hij is voor t laatst in februari getest zoals ik en alles was negatief. Een paar dagen terug kreeg ik 6 tot 8 kleine puisjes op mijn elleboog en die waren na 2 dagen alweer over. Sinds 4 dagen heb ik laatst van een beetje diaree en mijn buik rommelt ook erg, ik heb laatst van nacht zweten. Volgens mijn huisarts is het te omdat het warm is en mijn verwarming staat op 25 graden omdat ik het altijd kouf hebt en ik slaap met een dikke deken. Volgens mijn huisarts kan het ook buikgriep zijn. Ik moet ook bij zeggen dat ik 5 keer per week 2 uurtjes per dag fitness dus volgens mijn vriendin kan het van het afvallen zijn. Ik ben zo zo bang om te gaan testen en mijn vriend stress helemaal niet. Ik heb geen koorts en ok voel me gewoon super goed. Ik ben echt de weg kwijt. Wie kan mij aub helpen. Bedankt

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

En waarom stress je nou?  En wat wil je dan gaan testen? Dat heeft toch allemaal niks met HIV te maken…Je hebt geen enkel symptoom dat daarop zou wijzen. Laat je schildklierwaarden en jen vitamines eens controleren bij de huisarts

Reageren
    Chacha

@Tandor Bedankt voor de reactie. Dat zal ik zeker doen !

Reageren
Reageer op: Bang voor HIV
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.