Zoeken Vraag het forum

Onveilig gevreëen, nu bang dat ik een soa heb

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • HIV / Soa Angst

Hallo,

Ruim een week geleden heb ik onveilig gevreëen met een meisje dat ik ontmoette op een feestje van een vriend.

Nu maak ik mij echter zorgen omdat ik sinds een paar dagen griepachtige verschijnselen vertoon, voornamelijk keelpijn, dikke keel en het ophoesten van geel slijm.

Ik weet dat het op dit moment heerst, maar ik ben altijd iemand die me snel zorgen maakt om dergelijke zaken.

Is er iemand die mij duidelijkheid kan geven? Ik lees namelijk dat ik nog ruim een maand á twee maanden moet wachten alvorens een HIV test enige zin heeft.

4 reacties
    Reageren
    Joost

Zag dat meisje er dan zo ongezond uit dat jij je direct zorgen maakt? Ik denk dat je gewoon een griepje te pakken hebt hoor! Maar je kunt altijd een testje doen. Voor HIV is het idd nog te vroeg, maar ga niet meteen uit van het ergste. Je kunt die vriend vragen of hij het meisje wilt bellen om te vragen of zij een SOA heeft. Gewoon doen. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Joost

Reageren
    Emma

Ja, ik denk ook dat je even contact moet hebben met dat meisje. Misschien heeft zij ook griep en denkt ze hetzelfde over jou. En next time: condooms mee!

Emma

Reageren
    1

O_O

Bedankt

Reageren
    Hans

Laat je weten wat het meisje heeft gezegd, of jouw vriend? Open kaart scheelt een hoop stress en onzekerheid.

Groet, Hans

Reageren
Reageer op: Onveilig gevreëen, nu bang dat ik een soa heb
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.