Ik heb sinds afgelopen zondag uitslag wat niet weg gaat. Het begon aan de binnenkant van mijn bovenarm en verspreidde vervolgens over mijn hele lichaam. Ik heb afgelopen dinsdag een HIV-1&2 Ag/Ab (scr.) test gedaan, deze was negatief maar dit was op 3 weken en 5 dagen na het contact. Hoe safe is deze test? Ik heb tijdens dit contact alleen gepijpt en ben gepijpt daarbij is er geen sperma in mijn mond gekomen. Het enige risico is dat een cyste zit in mijn kaak ter hoogte van mijn verstandskies (deze is niet te zien maar af en toe lekt deze iets vocht). Dit zou eventueel een open wondje kunnen zijn? Al komt er nooit bloed uit.
Is er risico? Of is de uitslag echt ergens anders van? Ik heb nooit huidproblemen maar wordt nu echt gek van de jeuk.
Een betrouwbare test doe je na zes weken.
Pijpen of gepijpt worden zonder sperma is geen risico.
Een cyste is geen open wond.
De huiduitslag (die minimaal is) heeft totaal niets met hiv te maken.
Dank voor uw reactie, ik dacht zelf ook dat het geen risico was maar twijfelde over de kieste in mijn kaak die af en toe lekt in mijn mond (de kaakchirurg heeft pas over 2 maanden tijd om de verstandskies te verwijderen) maar maakte me vooral druk na de uitslag over mijn hele lichaam die zo jeukt. De huisdokter kon niet echt vinden waar het vandaan kwam. Hoe betrouwbaar zijn testen doorgaans? Ik las op internet dat na 4 weken al redelijk betrouwbaar was maar dit was 3 weken en 5 dagen.
Daar is niet veel zinnigs over te zeggen. Bovendien, wat zou het waard zijn: 80% of toch 82% en wat dan nog?
Er is gewoon geen risico geweest.
Dank voor je reactie! Wellicht off topic maar wat zou ik kunnen doen tegen de huiduitslag? Het zit verspreid over mijn hele lichaam. Waar het op mijn armen en zij een soort rash is is het op mijn borst voornamelijk een rode vlek van 3 tot 4 cm met daarin een paar kleine bultjes uiteindelijk verwijnen de bultjes en blijven ze als als droge plekjes achter.
Dat hoopte ik ook maar behalve Calmine Lotion die niet helpt weet hij niet zo 1.2.3. waar het vandaan komt.
Ik zou het enkele dagen/weken aanzien, er zoveel mogelijk af blijven, en als het dan niet weg gaat terug naar de huisarts.
Als de huisarts het verder niet weet en het niet kan oplossen vraag dan een verwijzing voor de dermatoloog