Zoeken Vraag het forum

Hiv huiduitslag?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rob

Heb niet echt een risico gehad in mijn ogen.. alleen gepijpt door een vrouw en mijn geslachtsdeel langs haar vagina maar niet erin..
    Nu 2 weken later kreeg ik 15 bultjes onder mijn huid in mijn rechter onderarm alleen, wat ging opzwellen, lijkt op ontstoken haarzakjes en wat ik ook vermoedt, jeukte niet en de zwelling is al bijna weggetrokken..
    Maar leg nu ineens een connectie met 2 weken geleden, moet ik mij zorgen maken? Of ziet zo hiv huiduitslag niet eruit?

7 reacties
    Reageren
    Peter (huisarts)
    Tom

Aan zo’n link heb ik niks
    Staan algemene dingen op.
    Hier gaat het om ontstoken haarzakjes in mijn rechter onderarm alleen en stel een specifieke vraag erover en dan krijg ik zo’n link met algemene oorzaken…
    Heb ik allang gezien natuurlijk en dat was mijn vraag niet.
    En ontstoken haarzakjes hebben tijd nodig om te herstellen..
    Maar mijn vraag is zijn ontstoken haarzakjes in je arm een huiduitslag symptoom van hiv? Als ik daarop zoek lees je meestal andere dingen over huiduitslag en daarom vraag ik het hier voor meer duidelijkheid erover of ik hier zorgen om moet maken of niet.
    Omdat het ook alleen in mijn onderarm zit.

Reageren
    Tom

Daarbij heb ik verder 0 andere symptomen..
    Alleen ontstoken haarzakjes in mijn rechter onderarm, zwelling trok na 2 dagen weg maar de ontstoken haarzakjes zijn nog wel zichtbaar wat natuurlijk tijd heeft om te genezen

En lees dit wat vroeger door “John” werd gezegd..

Reageren
    Tom

En langs elkaar wrijven met geslachtsdelen kan dan haar vaginaal vocht niet gevaarlijk zijn voor hiv?
    Dat is ook de enige echte risico die ik heb opgelopen.
    Hopelijk kan ik hier antwoorden op krijgen zodat ik meer gerustgesteld ben.

Reageren
    Anoniem

Aan die link heb je wel wat, maar je wilt het niet rustig lezen.

Wat je beschrijft is 0 risico op hiv.

Reageren
    Tom

Had dit ook gelezen van John..zie bijlage
    Huiduitslag zit dan over je hele lichaam en je hebt nog andere symptomen erbij.

Ik heb 0 symptomen en alleen verschillende ontstekingen in mijn haarzakjes in mijn rechter onderarm.
    Heb mijn antwoord via verschillende oud berichten van John hier op het forum al kunnen vinden gelukkig.
    Maar Peter had dat ook kunnen zeggen als hij de ervaring had.
    Nu vroeg hij alleen iets wat ik al in mijn bericht had aangegeven en verder geen antwoord gegeven.
    En op soa poli staat niet omschreven hoe huiduitslag zich uit daarom begon ik eigenlijk dit topic om er meer van te weten, dat heb ik uiteindelijk zelf kunnen vinden dankzij oud berichten van John.

Reageren
    Anoniem

Wat een toon sla je aan zeg. Als je zo veeleisend bent, ga dan naar een particuliere kliniek. Daar betaal je een paar honderd Euro, maar je wordt op je wenken bediend.

Schaam je.

Reageren
Reageer op: Hiv huiduitslag?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.