Zoeken Vraag het forum

Symptonen zonder koorts – kan dit ook hiv zijn?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kyra

Hallo, ik heb heel stom kort onveilige seks gehad. Gaat om kort vaginaal contact zonder klaarkomen in mij. Dit is vandaag 25 dagen geleden.
    Zo’n 9 dagen erna kreeg ik de eerste klachten. Hevige keelpijn, nekpijn en hoofdpijn. Nu een licht kriebelhoestje, maar koorts blijft uit. Dat is een goed teken. Wel een paar keer een temperatuur van 37,5 gehad maar niet hoger. Heb je bij conversiegriep altijd koorts of zijn er gevallen zonder koorts?
    Ik heb dus wel hoofdpijn, keelpijn. Huiduitslag was niet erg op een paar rode bultjes, maar alleen bij mijn nek en niet overal. Verder heb ik geen opgezette klieren bij mijn oksels of liezen. Wel 1x diarree gehad. Ik laat me testen, maar vroeg me af of dit niet gewoon een verkoudheid is. Of kunnen mijn symptonen ook hiv zijn ook zonder koorts?

4 reacties
    Reageren
    Kyra

Excuses, ik bedoel symptomen, niet symptonen

Reageren
    John (moderator)

Bij een conversie griep heb je dus hoge koorts. Boven 39 graden

37,5 is een normale lichaamstemperatuur

Reageren
    Kyra

Dankje, ik laat vandaag al een sneltest doen. Hopelijk heb ik al een indicatie. Ik ga nu van een verkoudheid uit. Het heerst nu ook. Zeker bij uitblijven van hoge koorts en met hoest als symptoom.

Reageren
    Kyra

Sneltest (combo) was negatief op 25 dagen. Hopelijk is dat al een goede indicatie?

Reageren
Reageer op: Symptonen zonder koorts – kan dit ook hiv zijn?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.