- Twijfelaar11 juli 2024 om 13:52
Na 12 weken een laatste sneltest laten doen. Deze was negatief. Nogmaals bedankt voor jullie reacties, hulp, etc.! John, keep up the good work! Prettige zomer!
Bart van de H.23 juni 2025 om 00:54Beste John
HELP me aub …! 🙁
Ik heb een gigantische angst. In het kort wat er is gebeurt:
Begin mei (03-05) in Bangkok naar een goedkope massage/seks salon geweest. Daar heel kort laten pijpen onder de douche, vervolgens heeft zij mij gerimt…beide zonder bescherming. Daarna 1 maal seks met condoom, in de condoom klaar gekomen, vervolgens zat er bloed aan de Buitenkant van het condoom.. enorme angst reactie gekregen en zelfs daarna condoom gepakt en gevuld met water om te zien of er geen lek was, dit was niet het geval.
Volgende dag toch al wat klachten, vermoeidheid en irritatie bij balzak en anus. Na 2 dagen naar med clinic gegaan en daar meteen gonorroe prik, doxyciline (7 dagen), en 28 pep tot 02 juni kuur gehad …waarvan eerste pil rond 60uur na daad genomen.
Terug in NL begin juni met getest op Anale test chlamydia en deze was positief. Op 12 juni complete test gedaan (one day clinic) op echt alles wat er te testen valt, alles negatief….maar de HIV screening test ook negatief maat wel met 0.1 U/lm aan Waarde… (onder 0 = negatief en “onderdrukt” of ondecteerbaar”…..echter nu sinds 1 week vanaf 15juni hele duidelijke hiv klachten:
– keel pijn (klein zweertje)
– griep gevoel (heet en opvliegers…maar GEEN enkele keer koorts
– spierpijn in armen
– extreem moe
– vermoeide ogen
– kleine plekjes op arm of been (gaan ook weer weg)En al 6 weken liesklachten en onderbuik en schaamstreek klachten.
Hoeveel Waarde mag Ik hechten aan de complete test van 12 juni (met bovenstaande hiv uitslag)…..ik ben Im mega angst toch hiv te hebben 🙁
Bedankt voor je feedback en hoor graag
ReagerenAnoniem23 juni 2025 om 08:25Alle testen waren bij OneDayClinic negatief, dus je hebt geen soa en ook geen hiv.
Je hebt allerlei vage klachten die niks met hiv te maken hebben, maar heel goed veroorzaakt kunnen worden doordat je langere tijd met flinke stress en angst hebt rondgelopen.
Reageren