- Angstig31 maart 2023 om 11:30
Goedemorgen,
Ik heb op afgelopen dinsdagnacht Sex gehad met een prostitué in Thailand. Geen Shemale. Ik heb haar gebeft en zij mij gepijpt zonder condoom. De sex is wel veilig gegaan. Nu ben ik voor de zekerheid de volgende dag gestart met een PEP kuur: Kocitaf 50 MG (gekocht in een ziekenhuis in Thailand). Ook heb ik 8 dagen later een RNA test laten doen en die was negatief. Nu krijg ik toch wat aparte klachten zoals wat puistjes op mijn lichaam (enkele) zonder enige vorm van jeuk. Mijn keel begint ook wat zeer te doen en heb sinds 3 dagen hele lichte spierpijn in mijn rug. Moet ik mij nu zorgen maken om HIV of denken jullie na dat een RNA test 8 dagen later ook wel redelijk betrouwbaar is. Gr
11 reactiesReagerenAngstig31 maart 2023 om 11:42Ik moet het even aanpassen, ik heb dinsdagnacht 21 maart sex gehad in plaats van afgelopen dinsdag.
ReagerenAnoniem31 maart 2023 om 16:23Op deze manier loop je eigenlijk geen grote kans op hiv. Bovendien slik je pep. Naar mijn oordeel volledig onterecht. Maar in Thailand schrijven ze ongeveer alles voor als je maar betaalt.
Je zorgen zijn m.i. totaal onterecht.
ReagerenAngstig5 april 2023 om 09:15Goedemorgen John,
Ik blijf spierpijn in mijn onderrug hebben dat een beetje naar mijn nek uitstraalt. De klachten zijn 7/8 dagen nadat ik gepijpt ben begonnen. Verder heb ik verspreid over mijn benen wat kleine puistjes die ik wel kan uitknijpen. Ze jeuken niet hoor.
Is het mogelijk dat je na 7/8 dagen al klachten krijgt zoals spierpijn en pijn in de onderrug?
Hoor graag van je,
ReagerenSuus5 april 2023 om 09:17Helaas is John voor onbepaalde tijd niet aanwezig
ReagerenAngstig5 april 2023 om 09:25Anoniem5 april 2023 om 09:27Het antwoord heb ik toch op 31 maart al gegeven?
ReagerenLleyton6 april 2023 om 01:50Beste angstig
Pep-medicatie kunnen soms bijwerkingen geven. Hiv door beffen kan vooral risico vormen indien deze persoon menstrueert op dat moment. Speeksel neutraliseert het hiv-virus. Soa’s kan je wel oplopen door orale seks en kunnen ook diverse klachten geven. Mocht je toch zorgen maken, dan kan je later steeds een hiv-test doen. De eerste hiv-sumptomen ontstaan binnen 2 tot 6 weken na het risicocontact. Pep beschermt niet tegen soa’s en is geen garantie dat je hiv-negatief wordt. Het verkleint wel de kans dat je hiv oploopt enorm. Het is moeilijk om te weten of je geen soa of hiv hebt opgelopen. Gezien seks veilig is verlopen en je enkel haar gebeft hebt, lijkt hiv klein risico te zijn, soa’s wel grotere risico. Ik zeg beide risico, omdat ik ook niet weet of er menstrueel bloed in je mond is gekomen. Dat is immers onveilig. Laat je daarom testen op hiv en soa’s zodat je 100% zeker bent. Je weet immers maar nooit.. En volgende keer een beflapje en condoom gebruiken.. doe het 100% veilig!
ReagerenAngstig6 april 2023 om 13:31Beste allemaal,
Hartelijk dank voor de reacties!
Net nog maar een RNA test gedaan en die was gelukkig negatief.
We gaan het nu loslaten.
Gr
ReagerenAnoniem6 april 2023 om 14:39Voor zolang het duurt… over een paar dagen vervolg je je topic vast weer met nieuwe vragen en herhaling van reeds gestelde vragen.
Reageren
Ga naar een psycholoog.angstig6 april 2023 om 15:05Hi Anoniem,
Dankjewel voor je zielige reactie! Je zal vast ergens last van hebben….
Fijne dag he
ReagerenAnoniem6 april 2023 om 17:26