- Twijfelaar3 juni 2024 om 17:13
Bedankt John voor de informatie en hulp!!! Held!
Sim9 juni 2024 om 11:41Beste,
Ik had een vraagje dat mij al enkele dagen doet stressen.
Reageren
Ik ben vorige week naar een massagesalon gegaan voor een erotische massage. Tijdens het body2body gedeelte heeft de dame met massageolie met haar vagina over mijn penis gegleden en vervolgens ook even met mijn penis tussen haar billen.
Ik ga er wel vanuit dat er geen penetratie is geweest (ik zou dit toch gevoeld hebben?)
Is et een reële kans op een hiv risico?
Alvast dank.Anoniem9 juni 2024 om 14:44Zo krijg je geen hiv.
ReagerenSim9 juni 2024 om 16:05Bedankt John.
Reageren
Ik zou het toch gevoeld hebben moest ik per ongeluk in haar zijn gegaan?
Zou zo een kortstondig contact een reeel risico gevormd hebben?Anoniem9 juni 2024 om 20:47Ik ben John niet.
“per ongeluk in haar zijn gegaan” -> waar heb je het over? Je gaat niet per ongeluk in iemand’s vagina.
En waarom herhaal je je vraag weer terwijl het antwoord (zo krijg je geen hiv) al gegeven is? Wat wil je daarmee bereiken?
ReagerenJohn (moderator)
9 juni 2024 om 20:57@ Anoniem kan het ook een beetje minder? Als je je daar zo aan stoort sla de vragen dan over. Ik heb het al meerdere keren gevraagd. Het begint langzaam irritant te worden
@ Sim
Reageren
Je zou dat gevoeld hebbenSim9 juni 2024 om 22:09@jon, dus ook voor jou, absoluut geen risico op hiv?
Die masseuse zal wel weten wat ze doet.Heel erg bedankt!
ReagerenSim10 juni 2024 om 16:05Als John dit nog kan bevestigen?
ReagerenJohn (moderator)
10 juni 2024 om 17:47Geen risico op HIV
ReagerenSim12 juni 2024 om 07:17Beste John,
Indien een risico contact 10 dagen geleden heeft plaatsgevonden, kunnen de eerste symptomen de kop opsteken?
Mijn klachten: sinds 2-3 dagen een drukkend gevoel op mijn borstbeen. Kan dit te maken hebben met een hiv infectie?
Alvast bedankt voor je antwoord.
Much appreciated.Sim
ReagerenAnoniem12 juni 2024 om 08:29Er is toch al aangegeven dat er geen risico was op een hiv infectie?
Een drukkend gevoel op het borstbeen heeft totaal niets te maken met hiv. Ga ook niet allerlei vage symptomen afstruinen, want als je dat doet, dan voel je ineens overal wat. Je hebt gewoon geen hiv. Laat het los voordat het een obsessie wordt.
ReagerenSim12 juni 2024 om 08:43Beste Anoniem.
Reageren
Ben je een zorgprofessional?Anoniem12 juni 2024 om 09:54Wie of wat ik ben is niet relevant. Wat belangrijk is, is dat de antwoorden op je vragen al zijn gegeven. Er is geen enkel risico geweest op een hiv infectie. Al meerdere keren zelfs, en door verschillende personen.
Leg het dan naast je neer, want anders ontwikkel je spoken in je hoofd en wordt het hele gebeuren een obsessie.
ReagerenSim12 juni 2024 om 12:52@John?
ReagerenAnoniem12 juni 2024 om 14:06John (moderator) 10 juni 2024 om 17:47 moderator #39
Reageren
Geen risico op HIV