Ja maar zijn verschillende antwoorden zij zeggen dat jullie zeggen dit, ik ga sws testen na 4 a 5 weken weer. Maar best raar dat verschillende bronnen wat anders zeggen
100 bronnen 100 verschillen dat is wat google oplevert
De richtlijnen in Nederland zijn:
Testen na 6 weken = volledig betrouwbaar hertesten niet nodig
Je kunt ook na 4 weken testen maar als die negatief is moet er alsnog een controle test worden gedaan bij 6-8 weken,.
Maar als jij naar dat verhaal
Luister wat zeg jij over de kans van infectie John ?
Dezelfde vraag stellen aan tig verschillende mensen, daar wordt je gemoedsrust ook niet beter van.
Ik heb er niets anders over te zeggen.
Een HIV test is betrouwbaar vanaf 6 weken. En andere antwoorden heb je al van GGD en het ziekenhuis gehad
Maar John jij heeft ook aan bij sommige open topic 4 weken aan en soms zeg je 25 dagen
Is ook
Goede indicatie maar dan wel
Herhalen en nu zeg je 6 weken aan houden hahhaa
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Wat verwacht je nou?
Allereerst stel je geen vraag, maar ten tweede zit je hier mensen de les te lezen met je hahhaa.
Maar wie ben jij anoniem want ik zie jou heel vaak hier bemoeien alsof jij 1 en andere deskundige bent. Wel grappig dat je altijd verschillende dingen ook zegt ! . En daarnaast ik les niemand de les ik vraag het juist maar koekenbakkers zoals jij zullen het begrijpen als iemand de les lezen
De richtlijnen in Nederland zijn:
Testen na 6 weken = volledig betrouwbaar hertesten niet nodig
Je kunt ook na 4 weken testen maar als die negatief is moet er alsnog een controle test worden gedaan bij 6-8 weken,.
En nou vind ik dus dat de discussie klaar is