3 maanden geleden heb ik een aantal keer seks gehad met een Mexicaanse man wonend in Nederland. Ik heb op een woensdag/donderdag nacht de eerste keer seks gehad en op zaterdag ochtend een pep kuur gestart en afgemaakt, na een maand bloed laten testen deze was negatief, na 2 maanden en 3 weken een zelf test gedaan de INSTI Hiv test en deze was ook negatief. Ik heb sinds 1,5 jeukende huiduitslag (hele kleine bultjes) op mijn polsen, rug en enkele plekjes op mijn handen en armen.
Is er kans op HIV? Zelfs na een pep kuur en de negatieve test na bijna 3 maanden? Ik dacht eigenlijk na de INSTI test er vanaf te zijn maar die uitslag maakt me echt bang, die ene week zou toch niet zoveel uitmaken bij die test? Ja ik heb ook bloed laten afnemen bij de ggd maar moet wachten op de uitslag. Of de man besmet is of risico heeft is onbekend.
Dat is geen HIV uitslag
Als je van een HIV infectie huiduitslag krijgt, moeten daar ook nog andere klachten bij zijn. Bij een HIV infectie is er nooit maar een enkel symptoom. Bovendien had je negatieve testen.