Zoeken Vraag het forum

HIV na contact transgender

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tim

Heb wel nog 1 opmerking. De persoon die mij neukte snoof iets in haar neus. Moet ik me zorgen maken of wat deed die persoon precies?

Tim

En als het geen HIV is kan ik dan ook geen conversiegriep krijgen?
    Dank

Reageren
    Tim

Als het geen HIV is kan ik ook geen conversiegriep krijgen?

Reageren
    Anoniem

“De persoon die mij neukte snoof iets in haar neus. Moet ik me zorgen maken of wat deed die persoon precies?”

Hoe moet ik dat weten? Ik was er toch niet bij? Voor mijn eerdere antwoord maakt het totaal niets uit.

Een conversiegriep is typisch iets dat veel mensen die besmet raken met het hiv virus krijgen. Zonder hiv krijg je ook geen conversiegriep. Je kan natuurlijk wel een gewone griep, verkoudheid etc. krijgen. Dat heeft niks te maken met hiv.

Reageren
    Tim

Oke, bedankt voor je antwoord. Ik ben al wat meer gerustgesteld

Reageren
    Tim

Moet wel zeggen dat ik aan me rechterkant beetje pijn aan me klier heb in me hals en wat diarree. Waarschijnlijk zijn dit eerder de oorzaken want me gebit is niet best en ik eet niet zo gezond. Ik heb verder niet echt klachten dus geen nachtzweten, keelpijn of koorts en geen griep. Toch voel ik me niet 100 procent veilig en voorlopig wil ik niet naar de dokter. Is een test online aankopen betrouwbaar?

Reageren
    Anoniem

Ik ga hier niet meer op in.

Het antwoord op jouw vraag of je een risico hebt gelopen op hiv is al gegeven. Op basis daarvan is jouw vraag of een online test betrouwbaar is zinloos.

I.p.v. je druk te maken over dingen die er niet zijn, zou je beter wat kunnen doen aan je gezondheid.

Reageren
    Tim

Reageren
Reageer op: HIV na contact transgender

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.