-
Tim20 januari 2026 om 02:10
Heb wel nog 1 opmerking. De persoon die mij neukte snoof iets in haar neus. Moet ik me zorgen maken of wat deed die persoon precies?
Tim20 januari 2026 om 03:10En als het geen HIV is kan ik dan ook geen conversiegriep krijgen?
Reageren
DankTim20 januari 2026 om 03:13Als het geen HIV is kan ik ook geen conversiegriep krijgen?
ReagerenAnoniem20 januari 2026 om 07:44“De persoon die mij neukte snoof iets in haar neus. Moet ik me zorgen maken of wat deed die persoon precies?”
Hoe moet ik dat weten? Ik was er toch niet bij? Voor mijn eerdere antwoord maakt het totaal niets uit.
Een conversiegriep is typisch iets dat veel mensen die besmet raken met het hiv virus krijgen. Zonder hiv krijg je ook geen conversiegriep. Je kan natuurlijk wel een gewone griep, verkoudheid etc. krijgen. Dat heeft niks te maken met hiv.
ReagerenTim20 januari 2026 om 08:04Oke, bedankt voor je antwoord. Ik ben al wat meer gerustgesteld
ReagerenTim28 januari 2026 om 21:31Moet wel zeggen dat ik aan me rechterkant beetje pijn aan me klier heb in me hals en wat diarree. Waarschijnlijk zijn dit eerder de oorzaken want me gebit is niet best en ik eet niet zo gezond. Ik heb verder niet echt klachten dus geen nachtzweten, keelpijn of koorts en geen griep. Toch voel ik me niet 100 procent veilig en voorlopig wil ik niet naar de dokter. Is een test online aankopen betrouwbaar?
ReagerenAnoniem29 januari 2026 om 11:37Ik ga hier niet meer op in.
Het antwoord op jouw vraag of je een risico hebt gelopen op hiv is al gegeven. Op basis daarvan is jouw vraag of een online test betrouwbaar is zinloos.
I.p.v. je druk te maken over dingen die er niet zijn, zou je beter wat kunnen doen aan je gezondheid.
ReagerenTim29 januari 2026 om 12:16Top
Reageren