HIV SYMPTOMEN EN TESTEN

IK ZIT MET EEN VRAAGJE, IK LEES OP HET INTERNET SOMS TEGENSTRIJDIGE UITLEG. WANNEER MEN NA EEN RISICOCONTACT VOOR HIV SYMPTOMEN ERVAART, EN DEZE DUREN AL MEER DAN 3 WEKEN, ZOALS DIT BIJ MIJ HET GEVAL IS, EN JE TEST NA 5,5 WEKEN EN DE TEST IS NEGATIEF, KLOPT HET DAN DAT DE SYMPTOMEN OP ZICH NIETS MET HIV TE MAKEN HEBBEN DAN? WANT ALS HET HIV SYMPTOMEN ZIJN, JE DAN POSITIEF ZOU TESTEN? ERGENS ANDERS LEES IK DAN WEER DAT NA EEN RISICO ER GEEN ANTISTOFFEN AANGEMAAKT WORDEN ZOLANG ER SYMPTOMEN ZIJN, VINDT DIT ENORM VERWARREND.
    EN HET SOORT RISICO BEPAALT DIT DE LENGTE VAN DE WINDOW? GROOT RISICO = VLUGGER POSITIEF BIJ BESMETTING, KLEIN RISICO= VEEL LANGERE WINDOW?
    ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE REACTIES EN TIJD

Reageer

Klopt helemaal. ( en de volgende keer aub de capslk uitzetten)

Reageer

John, sorry voor de caps,

Ik kan niet goed mee omdat je schrijft dat het klopt. Maar klopt het voor:
    "dat bij een negatieve test op 5.5 weken en de symptomen zijn er al 3 weken de symptomen op zich niets met hiv te maken hebben"
    Of is het voor " er na een risico geen antistoffen aangemaakt worden zolang er symptomen zijn? " want ik test wel negatief maar de symptomen zijn er nog steeds.
    En iemand die dus vb 2 maand symptomen heeft, bijft die dan zolang negatief, ook als is hij of zij wel besmet ?
    Dus bij een klein risico op hiv zal de window eerder naar de 3 maanden lopen ipv 6 weken ?
    Ik heb enkel aan orale sex gedaan man/man contact
    Bedankt,

Reageer

dat bij een negatieve test op 5.5 weken en de symptomen zijn er al 3 weken de symptomen op zich niets met hiv te maken hebben”

Reageer

John,
    Bedankt voor de verduidelijking.

Alvast nog een aangename avond gewenst,

Reageer
Reageer op: HIV SYMPTOMEN EN TESTEN
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief