- Stress9 november 2022 om 10:07
Hey,
Na onveilige seks met een vriendin heb ik 11 dagen erna hevige keelontsteking gehad en vermoeidheid zonder koorts. Ook begon ik last te krijgen in men linker lies. De keelontsteking ging weg maar de linker lies bleef pijn doen. En begon erger te worden. Nadat ik ook nog last kreeg van gezwollen klieren in nek en ik bultjes kreeg in lies. Heb ik me na 5,5 weken een soa test laten doen. ( was 4 weken na begin symptomen ) en Was negatief. Op soa en hiv. Maar de dagzn na de test begon ik ook bultjes te voel ik men buik ( links en rechts van de navel ) alsook kreeg ik veel liespijn maar nu in beide liezen en pijn in men heup en onderrug.
Nu heb ik beetje schrik dat ik me te vroeg heb laten testen en alsnog hiv heb opgeschaard… vriendin zou morgen naar gynecoloog gaan voor zwapje en een hiv test bespreken dus moet nog in spanning afwachten.
Is men test van 5,5 weken ( 39 dagen) betrouwbaar?
En wat zouden die harde bultjes in mzn buik kunnen zijn? Alsook de stekende pijn in onderrug en beide liezen? Want de pijn in men buik straalt ook uit naar de liezen.1 reactieReagerenAnoniem9 november 2022 om 10:41