- Sammy1 november 2022 om 20:21
Hier zegt iemand die hiv gestudeerd heeft dat een 4de generatie test op 6 weken niet gegarandeerd is terwijl je tegen me zegt dat ik niet verder hoef te testen na 6 weken en ik heb alle symptomen van hiv.
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 november 2022 om 20:26Nou doe je het weer…. je leest niet goed en erg selectief.
Reageren
Dit gaat over wanneer je bij 4 weken test!!! en dan moet je inderdaad nog ween controle test doen maar volgens heb ik dat ook al meerdere keren geschreven.
Ga naar een psycholoog ipv dat zinloos zoeken op internet. Of doe gewoon een test bij 3 maanden voor je eigen gemoedsrustSammy1 november 2022 om 20:41Ik heb net een soort sneetje die bloed opgemerkt bij me schaamhaar. Nog steeds een zere keel en diarree weer en vage klachten.
ReagerenSammy1 november 2022 om 21:31Hij zegt toch pas na drie maanden en niet bij 6 weken zoals jij zegt. Ik lees toch echt wel goed!
ReagerenAnoniem1 november 2022 om 21:43Waarom laat je je niet gewoon nog een keer testen als je en de test en de antwoorden die je hier krijgt niet gelooft?
Reageren
Dat lijkt mij persoonlijk zinvoller dan hier eindeloos in discussie blijven gaan wie er gelijk heeft…..Sammy1 november 2022 om 23:51Er komt slijm en bloed uit me achterste dit kan nooit goed zijn en deze zegt weer dat je het na drie maanden pas zeker weet. En nachtzweten en zere keel en spierpijn en nog veel meer vage klachten. Volgens mij heb je niet gelijk man en heb ik het gewoon! Wie moet ik nou geloven
ReagerenSammy1 november 2022 om 23:58En deze zegt weer wat anders. Iedereen zegt maar wat maar wie heeft er gelijk ik ben in de war!!!!
ReagerenSammy2 november 2022 om 00:09Misschien zat ik nog in de window periode dat ik na 6 weken negatief heb getest of het kan toch ook een vals negatief zijn geweest of zeg ik iets doms?
ReagerenAldo2 november 2022 om 01:27Ik heb op 1 september onveilige seks gehad met een man en me na een maand laten testen op hiv. Deze test was negatief. Op 3 oktober heb ik vervolgens veilige seks gehad met een man maar hij heeft zich daarna afgetrokken en toen is er sperma op mijn anus terecht gekomen. Heb me weer na 4 weken laten testen. Ook deze keer was de test negatief. Mijn vraag is of ik me nu nog een keer moeten laten testen of dat het nu klaar is… Omdat ik de laatste keer geen echt risico heb gelopen.
ReagerenAldo2 november 2022 om 02:03De testen waren overigens via de huisarts.
ReagerenSammy2 november 2022 om 06:13Ik werd net wakker helemaal duizelig en kotsneigingen en me rechterknie doet echt pijn man.
ReagerenAnoniem2 november 2022 om 09:46Jij stopt ook echt nooit he, met je eindeloze vragen!
Je bent geen arts en geen zorgprofessional, dus ga niet zitten grasduinen in medisch-wetenschappelijke artikelen, want die kan je niet interpreteren.
Heb vooral een fijn leven!
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2022 om 20:32Misschien zat ik nog in de window periode dat ik na 6 weken negatief heb getest of het kan toch ook een vals negatief zijn geweest of zeg ik iets doms?
Reageren
Niet zo leuk voor je, maar dat is idd een beetje dom.
Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor een psycholoogAnoniem3 november 2022 om 08:39En houd op met zelf doktertje spelen.
Reageren