Zoeken Vraag het forum

Hiv test 6 weken niet zeker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sammy

Hier zegt iemand die hiv gestudeerd heeft dat een 4de generatie test op 6 weken niet gegarandeerd is terwijl je tegen me zegt dat ik niet verder hoef te testen na 6 weken en ik heb alle symptomen van hiv.

13 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Nou doe je het weer…. je leest niet goed en erg selectief.
    Dit gaat over wanneer je bij 4 weken test!!! en dan moet je inderdaad nog ween controle test doen maar volgens heb ik dat ook al meerdere keren geschreven.
    Ga naar een psycholoog ipv dat zinloos zoeken op internet. Of doe gewoon een test bij 3 maanden voor je eigen gemoedsrust

Reageren
    Sammy

Ik heb net een soort sneetje die bloed opgemerkt bij me schaamhaar. Nog steeds een zere keel en diarree weer en vage klachten.

Reageren
    Sammy

Hij zegt toch pas na drie maanden en niet bij 6 weken zoals jij zegt. Ik lees toch echt wel goed!

Reageren
    Anoniem

Waarom laat je je niet gewoon nog een keer testen als je en de test en de antwoorden die je hier krijgt niet gelooft?
    Dat lijkt mij persoonlijk zinvoller dan hier eindeloos in discussie blijven gaan wie er gelijk heeft…..

Reageren
    Sammy

Er komt slijm en bloed uit me achterste dit kan nooit goed zijn en deze zegt weer dat je het na drie maanden pas zeker weet. En nachtzweten en zere keel en spierpijn en nog veel meer vage klachten. Volgens mij heb je niet gelijk man en heb ik het gewoon! Wie moet ik nou geloven

Reageren
    Sammy

En deze zegt weer wat anders. Iedereen zegt maar wat maar wie heeft er gelijk ik ben in de war!!!!

Reageren
    Sammy

Misschien zat ik nog in de window periode dat ik na 6 weken negatief heb getest of het kan toch ook een vals negatief zijn geweest of zeg ik iets doms?

Reageren
    Aldo

Ik heb op 1 september onveilige seks gehad met een man en me na een maand laten testen op hiv. Deze test was negatief. Op 3 oktober heb ik vervolgens veilige seks gehad met een man maar hij heeft zich daarna afgetrokken en toen is er sperma op mijn anus terecht gekomen. Heb me weer na 4 weken laten testen. Ook deze keer was de test negatief. Mijn vraag is of ik me nu nog een keer moeten laten testen of dat het nu klaar is… Omdat ik de laatste keer geen echt risico heb gelopen.

Reageren
    Aldo

De testen waren overigens via de huisarts.

Reageren
    Sammy

Ik werd net wakker helemaal duizelig en kotsneigingen en me rechterknie doet echt pijn man.

Reageren
    Anoniem

Jij stopt ook echt nooit he, met je eindeloze vragen!

Je bent geen arts en geen zorgprofessional, dus ga niet zitten grasduinen in medisch-wetenschappelijke artikelen, want die kan je niet interpreteren.

Heb vooral een fijn leven!

Reageren
    John (moderator)

Misschien zat ik nog in de window periode dat ik na 6 weken negatief heb getest of het kan toch ook een vals negatief zijn geweest of zeg ik iets doms?
    Niet zo leuk voor je, maar dat is idd een beetje dom.
    Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor een psycholoog

Reageren
    Anoniem

En houd op met zelf doktertje spelen.

Reageren
Reageer op: Hiv test 6 weken niet zeker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.