Hoi,
Via een webshop heb ik een string gekocht. Toen ik hem thuis uitpakte zag ik dat er een oranje/ bruinachtig vlekje op zat. Ik heb hier een beetje aan gepulkt waarna het vlekje wat losser werd en ik het deels weg kon vegen. Ik heb eraan geroken en rook niets.
Daarna heb ik de string gedragen zonder deze eerst te wassen. De volgende dag bekroop mij een angstig gevoel. Ik bedacht mij toen, stel dat iemand anders deze string thuis heeft gepast of gedragen zou hebben en hem heeft teruggestuurd, waarna ik hem heb gedragen. Kan ik daar dan een SOA en met name HIV door hebben opgelopen?
Zou het vlekje dan opgedroogd bloed of ontlasting zijn geweest?
Eigenlijk heb ik twee vragen:
1) kan je door het dragen van een gedragen string een soa of hiv oplopen? Omdat het toch tegen de penis en anus van twee personen zit.
2) Stel dat het vlekje opgedroogd bloed of ontlasting was en ik het door het pulken wat losser heb gemaakt. Kan ik dan een soa of hiv hebben opgelopen door eraan te ruiken en het door het inademen binnen heb gekregen?
Bedankt
Zo ga je niks oplopen.
Wat ik alleen niet goed begrijp: Het was volgens jou een vuile string. En toch trek je dat ding aan zonder het eerst te wassen. En vervolgens ga je je zorgen maken...
Ja klopt, dat is ook stom.
Maar zowel vraag 1 als 2 zijn dus met een absolute nee te beantwoorden?
Kan je lezen?
Het antwoord staat er toch al?
Waarom dan nogmaals vragen?
Misschien omdat ik bang ben en de bevestiging zoek?
Fijn die bijdehante opmerkingen..
Het heeft toch totaal geen zin om dezelfde vraag te blijven herhalen. John heeft antwoord gegeven. Het enige juiste antwoord dat er te geven is. Daarna toch weer je vraag herhalen?
Ik begrijp niet wat dat te maken heeft met angst.
En als iemand dat de bevestiging geeft, stel je de vraag dan nog een 3e keer?
Ik schreef toch al: Zo ga je niks oplopen.
Beste,
Kleine vraag. Als ik een dame van plezier vinger en per ongeluk direct daarna mijn eikel aanraak.
Is dit een risico op hiv? Of is het risico 0?
Bloed heb ik zeker niet gezien.
Thanks!
Zo krijg je geen HIV
Ik acht dat onmogelijk