Zoeken Vraag het forum

Angst HIV na massage met blowjob

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • DuckW

Dank John! De angst en stress is echt gierend hoog 🙁 Ik kan niet wachten tot mijn test volgende week.

Ook heb ik volgende week een afspraak met de huisarts gemaakt om dit hele gebeuren te bespreken.

Nogmaals dank!

John (moderator)

Het is in ieder geval geen symptoom van een soa. En over HIV had ik al gezegd dat je eigenlijk helemaal geen risico hebt gelopen

Reageren
    Anoniem

“Ik kan niet wachten tot mijn test volgende week”.

Jawel hoor, want als die test namelijk gedaan is, dan kom jij met nieuwe vragen.

Ter info, 5 minuten onbeschermd in een felle zon is al teveel!

Reageren
    DuckW

@John
    Dank je wel!

@Anoniem
    Bedankt voor je aanvulling over de 5 minuten zon.

Reageren
    DuckW

John (en Anoniem): HIV RNA test na 16 dagen negatief. Je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen dat het een opluchting voor me is.

Urinetest voor andere SOA’s laat nog even op zich wachten.

Dank voor jullie support!

Reageren
    Anoniem

Dat is inderdaad goed nieuws. De windowfase van een hiv RNA test is 14 dagen (meestal tussen de 7 en 10 dagen), dus daarmee zit je goed. Die tests zijn sowieso super nauwkeurig omdat het als het ware zoekt naar het genetisch materiaal van hiv in je bloed. En hoe weinig dat ook is, de test zal dat eigenlijk altijd detecteren.

Reageren
Reageer op: Angst HIV na massage met blowjob
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.