Zoeken Vraag het forum

Vingeren exceem

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Me

Ik ben gevingerd door iemand met exceem aan zijn vingers,waarbij ik bloedde heb ik nu risico gelopen.
    De sex was wel met condoom

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Eczeem is geen soa en niet besmettelijk…..

Reageren
    John (moderator)

Eczeem is niet besmettelijk en HIV krijg je zo ook niet

Reageren
    Me

Ook niet als hij mij vingert met wondjes aan zijn handen en hij mij laat bloeden tijdens het vingeren dus stuk slijmvlies

Reageren
    John (moderator)

Ook dan is dat onwaarschijnlijk en hij moet dan toch wel heel erg eczeem hebben en dan laat je in de regel toch niet vingeren. Bovendien zou die dat dan zelf niet moeten doen omdat hij zo infecties kan oplopen. Als je er onzeker oven blijft moet je een test laten doen

Reageren
    Me

Hij is getest en negatief
    Hij wast veel zijn handen door smetvrees

Reageren
    John (moderator)

“Hij is getest en negatief: En hoe wil jij dan HIV krijgen?

Reageren
    Me

Goede vraag…..angst

Reageren
    John (moderator)

Angst voor iets dat er dus niet is…

Reageren
Reageer op: Vingeren exceem
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.