- Ally27 september 2021 om 10:16
Wie wordt er nog meer gek tijdens het wachten tot je kan testen? Ik zit nu op bijna 3 weken en ga proberen te wachten tot 6 weken maar wat een hel!
Ik heb seks zonder condoom gehad met een man waar ik niks van weet op vakantie op een Spaans eiland. Hij is niet in mij klaar gekomen denk ik maar dat weet ik niet 100% zeker. Er was namelijk nogal wat alcohol in het spel. Ik weet ook niet hoe vaak hij dat doet, of hij het ook weleens met mannen doet en of hij een soa heeft.
Ik heb wel op dag 10 via onedayclinic me laten testen op gonorroe en chlamydia en dat was gelukkig negatief. Afgesproken dat ik met 6 weken terugkom voor de combi hiv/syfilis/hep b en c. Nog ruim 3 weken.
Maar ik word helemaal gek van mezelf! Anderhalve week geleden was ik ervan overtuigd dat ik herpes had. Mijn vagina voelde warm en ik was enorm gestressed. Ik heb geen blaasje of plekje gezien dus dat zat echt tussen m’n oren.
Ook heb ik sinds een week allerlei symptomen die bij hiv zouden kunnen passen. Maar ook bij stress. Ik heb regelmatig een heet hoofd (geen koorts), enorme spierpijn in m’n nek en kaken waardoor ik elke keer twijfel of m’n lymfeklieren zijn opgezet. Dat zijn ze volgens mij vooralsnog niet. Nooit eerder zo hypochondrisch geweest.
Ik heb 20-25 jaar geleden wilde periodes gekend en zeker niet altijd beschermd gevreeen. Nooit echt bang geweest voor hiv.
Het verschil zit er nu in dat ik ben vreemd gegaan. Ik heb een gezin en ik heb dus veel te verliezen. En ja ik weet dat ik extreem stom ben geweest en zal dit never nooit meer doen!
Wie zit er nog meer in de stress tot hij/zij kan testen? Misschien kunnen we elkaar geruststellen en deze periode door helpen? Ik moet dus nog 3 weken en 1 dag wachten tot ik zekerheid heb.
1 reactieReagerenAnoniem27 september 2021 om 12:44Hoi Ally,
Nog ff geduld en je kunt u laten testen op hiv. Na 6 weken zijn de resultaten betrouwbaar en hoeft u zich niet meer te hertesten.
Reageren