- Bobbie13 april 2020 om 21:50
Beste allemaal!
Ik heb 2 vragen.
1.
Ik heb recentelijk een meisje gevingerd waarbij ik achteraf erachter kwam dat ik op mijn ringvinger een mini klein wondje had met opgedroogd bloed. Is het mogelijk dat je hiv oploopt door het vingeren met een wondje, waardoor geinfecteerd vaginaal vocht hierdoor de bloedbaan inkomt?2.
Ik heb geen seks met haar gehad, maar er is wel flink wat geknuffeld en geschuurd. Waarbij er misschien wat vaginaal vocht op de eikel terecht gekomen is wat ik misschien nooit door had. De penis is niet in de vagina geweest. Bestaat er hierbij een kans op hiv besmetting?Ik ben een beetje een hypochonder met dit soort dingetjes.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 april 2020 om 22:03Zo krijg je geen HIV.
Reageren
“Ik ben een beetje een hypochonder met dit soort dingetjes.” maar wel pas achteraf… Een condoom op zak is altijd een goed ideeBobbie13 april 2020 om 23:13Hey John,
Bedankt voor je reactie. Zou ik ook mogen vragen waarom je op die manier geen hiv zou kunnen oplopen?
Ik ben nogal ongerust omdat ik het volgende las op sense.info “er is risico voor soa’s, inclusief hiv-infectie, als sperma, vaginaal vocht of bloed van de ene partner in aanraking komt met slijmvlies van de andere partner“. Als er wat vaginaal vocht op mijn eikel is gekomen dan is dit toch in contact gekomen met mijn slijmvlies?
Klopt, achteraf werd ik bezorgd. Maar omdat ik geen condoom bij mij had heeft er ook geen seks plaatsgenomen. Maar zette mij wel aan het denken over de rest van de gebeurtenissen.
ReagerenJohn (moderator)
13 april 2020 om 23:32Theoretisch is er een hele kleine kans, en is dan afhankelijk van meerdere factoren. Maar ik zie daar zo niet meteen een probleem in. Je kunt natuurlijk altijd een test laten doen. Maar dat kan pas 4 weken na het contact.
ReagerenBobbie14 april 2020 om 00:57Dus in jouw ervaren ogen is er weinig aan de hand en hoef ik me nergens druk over maken?
Nogmaals bedankt voor je tijd
ReagerenJohn (moderator)
14 april 2020 om 10:57Ik zou me er niet zo druk over maken
Reageren