- Renee30 december 2019 om 20:07
Beste
is het mogelijk dat na 4 dagen een lymfeklier in hals door hiv gezwollen raken 4 dagen na risico contact mvg
en alvast fijne jaar wisseling
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 december 2019 om 20:33Nee, dat kan niet
ReagerenLymfeklier5 januari 2020 om 21:17Ontstaan van pijnlijke gezwollen lymfeklieren NA laatste HIV test. Kan dit een teken van HIV zijn?
De HIV test heb ik gedaan omdat ik 6 maand ( 182 dagen ) ervoor onveilige seks heb gehad. Nu vroeg ik me af of het kon zijn dat de antistoffen in mijn bloed nog te laag waren om gemeten te worden. Dat ik toch HIV heb? heb geen risico contact meer gehad gedurende en na de 6 maanden test maar de pijnlijke klieren bevinden zich aan 1 kant van mijn hals en zijn dik en pijnlijk.
De dikte varieert wel van moment tot moment maar ze zijn wel altijd zichtbaar… Het is een stekende pijn.. loop er 3 maand mee rond. Hoop gewoon dat het geen HIV is, heb uit mijn fout geleerd.
Of zou dit lymfeklier kanker kunnen zijn? aangezien ik ook vermoeid ben? Voel me niet echt ziek, heb geen koorts.
Alvast bedankt
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2020 om 21:22Als je op 6 maanden een negatieve HIV test hebt, dan heb je een hiv, tenzij je daarna nog onbeschermde seks hebt gehad en dan dus een infectie hebt opgelopen.
ReagerenLymfeklier5 januari 2020 om 21:45Nee ik heb geen onbeschermde seks meer gehad. En ook niet meer vanplan om te doen!
Dus dan mag ik er vanuit gaan dat het door iets anders komt?
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2020 om 22:02dan komt het zeker van iets anders
Reageren