Zoeken Vraag het forum

HIV symptomen ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ja.

Wessel

Hallo ik heb zo’n 4 maanden geleden voor een minuut orale sex gehad met een man zonder sperma of bloed in de mond. Geen wonden gezien ook. Toch angst ontwikkeld voor soas en hiv. In de 3 maanden na het contact op alles laten testen en alles negatief. Heb meerdere hiv testen laten doen bij een kliniek in mijn stad om precies te zijn na 4 weken 6 weken 8 weken en toch uit angst en omdat het overal word gezegd op 12 weken. Alles negatief. Kan ik dit hele angst voor hiv hoofdstuk nu 100% vergeten en zijn de testen betrouwbaar en kan het niet nog ontwikkelen?

heb geen uitslag en ben ook niet grieperig geweest. Wanneer ik in de avond mijn lichaamstemperatuur op meet is deze soms wel 37,6 of 37,7. Is dit slecht en heeft dit te maken met een besmetting. Voel me verder niet doodziek namelijk en misschien hoort het wel gewoon bij me deze temperatuur.

Hoe ziet u dit John

Reageren
    John (moderator)

Je hebt in ieder geval geen HIV!!
    “Wanneer ik in de avond mijn lichaamstemperatuur op meet is deze soms wel 37,6 of 37,7.” Dat is dus een heel normale lichaamstemperatuur.
    Dus heel snel vergeten dat verhaal

Reageren
    Wessel

Ok John dus u kunt vanuit mijn verhaal wel stellen dat ik niks heb opgelopen door die stommiteit. Angst doet veel met een mens helaas

Reageren
    John (moderator)

Met de testen die je hebt gehad kun je met zekerheid zeggen dat je geen HIV hebt!

Reageren
    John (moderator)

Daarnaast is het ook nog zo, dat orale seks sowieso een heel laag risico heeft. Tenzij deep throat pijpen en sperma slikken. Maar uit je verhaal begrijp ik dat dit niet aan de orde was.

Reageren
    Wessel

Nee voor wat het waard is duurde het gevend en nemend beide nog geen minuut. Ik had niet eens een volledige erectie. Ik heb dit msm contact ook nooit eerder gehad en heb er veel spijt van. De ander heeft dit naar alle waarschijnlijkheid wel vaker en daar zit dus mijn angst. Het is wel alleen bij dit orale contact gebleven. En we waren beiden niet klaargekomen en zag verder ook geen wondje oid aan zijn penis. Ik weet niet of hij een wond in zijn mond heb niks gezien qua bloed maar op het moment van het contact  had ik een schrale geirriteerde plek door masturbatie aan de zijkant van mijn penis. Dit zorgde ook voor veel angst erna bij mij…

dat het toch zou kunnen dat ik op die manier hiv zou opgelopen kunnen hebben. En juist omdat die persoon waarschijnlijk wel wisselende contacten heeft en meer doet dan alleen oraal ben ik zo bang geworden en vandaar de vele testen. Ik heb dus een vaste partner en ben in 10 jaar tijd nooit vreemdgegaan…. stom uitstapje was het dus!

Reageren
    John (moderator)

Goede leer voor een volgende keer

Reageren
    Wessel

Dit gebeurd mij nooit meer maar ben al genoeg gestraft de laatste 4 maanden en zelfs nu nog maak ik me ontzettend druk. Maar ik kan het volgens u dus wel achter mij laten?

Reageren
    John (moderator)

Heel snel vergeten het hele voorval en verder met je gewone leven !!

Reageren
    Wessel

Ik durf namelijk sinds het contact niet meer onveilige sex met mijn partner te hebben wat ik voorheen uiteraard wel had

Reageren
    John (moderator)

verder met je normale leven dus !!

Reageren
    Wessel

Dank John

Reageren
Reageer op: HIV symptomen ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.