Zoeken Vraag het forum

Wrijven

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anton

Goedemiddag,

Mijn vraag aan u is:

Afgelopen dagen heb ik met een vriend genot gehad. Wij hebben onze penissen tegenelkaar gehouden en zitten wrijven, was niet heel lang. Soort van 2 penissen aftrekken. Nu zag ik bij mij na de sex (paar uur later) een klein wondje. Geen druppend bloed gezien en weet niet of hij ook een wondje had.

Hoe groot is de kans op Hiv, met enkel deze activiteit?

Groet,

Anton

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo krijg je geen HIV

Reageren
    Anton

Beste mijnheer John,

Dank u wel. Dus ook als beide wondjes op elkaar zouden komen niet?

Ergens had ik al gelezen dat dit niet kon, maar ik weet dat u veel verstand heeft en wilde u vragen.

Dus ik hoef me niet op Hiv zorgen te maken?

Vriendelijke groet

Reageren
    John (moderator)

Je hoeft je geen zorgen te maken

Reageren
    Anton

Beste heer John,

Dank u zeer.

Reageren
    Anton

Beste heer John,

Dit is echt mijn laatste vraag, zodat ik u tijd niet meer in beslag neem.

Ik heb een medische kennis in Turkije (Engelse student arts) die gaf mij inderdaad ook aan ” no risk on Hiv with this activity”. Wat jij dus ook aangaf.

Toen zei ik : Ok so i can hwve relax sex with my partner. Dus ik bedoel nu kan ik zonder condoom gewoon sex hebben.

Hij gaf aan en dit begrijp ik dus niet. Bedoeld hij hier de sex met mij partner of van dit wrijving?

If you have been or are engaging in unprotected intercourse with your partner this would as example meet all the biological conditions needed for acquiring HIV. Its also a greater risk for far easier to acquire STI’s.  Now I don’t judge couples that decide to engage in unprotected intercourse, it’s often based on trust within a relationship, however, just note this trust or faith does not prevent HIV and any unprotected intercourse is simply accepting a possible risk to you of acquiring HIV.  So test regularly, if you are engaging in this activity and, understand the risks

Dus geeft hij hier aan dat sex met mijn vaste partner een reden tot besmetting kan zijn of dat die frottage of wrijving een risico was?

Mij  Engels is niet zo goed vandaar.

Alvast dank en ik zal u niet meer storen.

Reageren
    John (moderator)

Hij bedoeld daarmee,dat onbeschermde seks met je partner ook risico kan inhouden.

Reageren
    Anton

Dus in het vervolg toch? Heeft niks met die wrijving te maken.

Sorry John ik weet dat ik je hoofdpijn bezorg, echter wil bepaalde dingen begrijpen. Spijt me echt zeer.

Dus hij bedoeld in het vervolg?

Reageren
    Martin

Je hoeft je geen zorgen te maken over dst wrijven hoor. Volgens mij moet beide dan een diepe wond hebben ofzo iets.

Denk dat John dit beter kan uitleggen. Ik dacht dat je echt diepe wonden moet hebben, waar echt duidelijk bloed van uit komt.

Reageren
    Anton

John? Kan je nog mijn laatste vraag aub beantwoorden?

Dus bij wrijving en kleine wondje geen risico?

Reageren
    John (moderator)

Dat is geen risico….

Reageren
Reageer op: Wrijven
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.