Zoeken Vraag het forum

Wrijving

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rick

Beste lezers,

Gisteren met een dame van plezier contact gehad. Gewoon met condoom. Alleen toen we zaten te praten, ging zij met haar vagina op mijn penis wrijven.. dit duurde max een minuut. Ik weet niet zeker of mijn penis toen voor een klein stukje erin is gegaan tijdens het wrijven. Sws is hij er niet vol ingegaan. Mijn vraag is nu wat de kans op hiv besmetting is. Wat mij zorgen baard is dat et op internet staat dat vaginale vocht met aanraking met je eikel kans op besmetting is. Verder ben ik uit hygienische redenen besnijden. Ik maak me echt zorgen. Zag op internet een pep kuur, alleen zag ook dat je er hevig ziek van kan worden.

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ze loop je toch geen HIV op hoor.

Reageren
    Rick

dankjewel voor uw reactie. Maar mijn penis ging tussen haar vagina. En daarbij is alleen de eikel in de vagina geweest zonder condoom. Dus hierbij is er geen kans op hiv besmetting? Ik ben nu wel een stuk rustiger geworden

Reageren
    John (moderator)

HIV is zo zeer onwaarschijnlijk, voor andere soa’s geldt dat niet.

Reageren
    Rick

zou u mij misschien vertellen waarom hiv zo onwaarschijnlijk is? Hartelijk dank

Reageren
    John (moderator)

Omdat het een heel laag risico contact is geweest.

Reageren
    Rick

dus ik hoef mij geen zorgen te maken voor hiv.. het is alsof ik nu spierpijn heb. Maar dit zou niet zo snel kunnen toch?

Reageren
    John (moderator)

Je spierklachten kunnen daar sowieso niets mee te maken hebben. Je krijgt van geen soa binnen een dag klachten

Reageren
    Anoniem

Dankjewel, dus het beste is om na 7 dagen op soa’s te testen. En na hoelang voor hiv? Of is dat niet nodig bij een laag risico contact zoals u het beschrijft?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou geen HIV test doen.

Een soa test kan pas vanaf 2 weken na het contact, voor HIV is dat 6 weken

Reageren
Reageer op: Wrijving
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.