- Mitat27 december 2018 om 10:47
Hey H,
Hoe is het allemaal met je?
Ik maak ook een ellendige tijd mee. Ben je op dag 23?
H27 december 2018 om 12:04ja nu 23 dagen na mogelijk besmetting. Dat nachtzweten is echt kloten zeker er na als niet meet kan slapen en dan maar loopt te malen of wat als!?
Gaat dus niet heel leuk.
Die rna test hoe betrouwbaar is die naar de aangeboden/ voorgeschreven test tijd van 9-14 dagen.
Werkt de rna test wel als er geen ars is/zijn?
Dacht dat de test vooral oest wachten omdat er mogelijk valse positie uit te sluiten en niet de vas negatief.
De test was negaties geen hiv dus maar kan het niet echt van ne afzetten ben maar aan het voelen aan mijn hals en oksel en ben maar aan het kijken naar mijn tong en borst.
23 dagen na mogelijk besmetting:
-rna test na 13,5 dag negatief
-nachtzwetten
-lichtopgezetten klieren
-soms wat lichte hoofdpijn
-wat rode vlekken op borst.
bezorgd h
ReagerenMitat27 december 2018 om 12:13Hey H,
Die rode pukkels heb ik ook op me borst.
Ik heb ook de Rna gedaan na 17 dagen en de combo na 9,5 week. Gelukkig negatief.
Ik weet niet of zo een rna alles al afsluit. Volgens sommige wel andere niet.
De combo is betrouwbaar na 4 weken zeggen ze.
Misschien kan je dat doen?
ReagerenH27 december 2018 om 14:15Mitat
Test bij de GGD staat geland. Echter houd ik mijn vraag over de rna test na 13,5dagen gedaan zonder echte ars.
Tandor:
Kan de rna test wel worden uitgevoerd zonder ars?
Hoeveel rna testen zijn er? Een test welken snel na mogelijk besmetting kan is natuurlijk altijd veel wenselijke de kosten maken mij even niets uit gezondheid is niet te koop.
ReagerenJohn (moderator)
27 december 2018 om 21:13De standaard 4de generatie combotest pikt in het overgrote deel van de gevallen acute infecties op. Ook de GGD test in eerste instantie op deze manier op acute hiv. Wordt er geen hiv gevonden, maar lijkt het er toch sterk op dat er sprake is van een acute hiv-infectie, dan wordt een snel-HIV RNA-test gedaan. Maar dan hebben we het dus over 7-16 dagen, na het onveilige contact. Als er dus ook daadwerkelijk klachten/symptomen zijn van een acute infectie. De beste manier van testen is dus nog steeds de 4de gen. combotest.
De RNA test, test alleen maar op antilichamen. Maar dat doet de combotest dus ook en daarnaast op antistoffen. Ergo: als er al klachten zijn van een acute HIV-infectie, zou beter een combotest worden gedaan.
ReagerenJohn (moderator)
27 december 2018 om 21:22ik zag nu pas je vraag over de elektrolyten….
Reageren
Doorgaans betekend dat dat je vochthuishouding niet op orde is. Te weinig drinken en niet heel goed eten, en vooral diarree en braken kan de oorzaak zijn. Doorgaans komt door een kaliumtekort.H29 december 2018 om 14:26Tandor,
Waar test als de GGD te lang duurt (regio Den Haag – Rotterdam).
mijn 4wk of 28 dagen zal 1-1-2019 zijn dan is alles natuurlijk dicht.
ReagerenJohn (moderator)
30 december 2018 om 00:38Dan moet je nog een paar dagen langer wachten
ReagerenBezorgde jongen1 januari 2019 om 10:38Mijn symptomen kwamen na 1 dag en waren weg na 2 weken nadat ze mijn elektrolyten hadden aangevuld.
Hoe groot is de kans dat dit hiv symptomen waren?
Met vriendelijke groet
Een bezorgde jongen
ReagerenJohn (moderator)
2 januari 2019 om 00:12Dat heeft niks met HIV te maken
ReagerenHeather6 oktober 2023 om 12:43Een Gigolo is altijd verplicht om een Condoom om te doen.
ReagerenAnoniem6 oktober 2023 om 15:21Hoe kom je daar nu weer bij?
Dat is totale onzin!
Er is geen beroepsvereniging voor gigolo’s met een gedragsreglement waar ze zich aan moeten houden.
Bovendien: wat is de waarde van jou opmerking in een topic van bijna vijf jaar oud?!
ReagerenJohn (moderator)
6 oktober 2023 om 15:52“Een Gigolo is altijd verplicht om een Condoom om te doen.” onzin is dat
ReagerenMichiel7 oktober 2023 om 23:14Ik heb hier het hele verhaal van iedereen gelezen.
Stomme vraag mischien maar wat is het verschil tussen antistoffen en antilichamen ?
ReagerenJohn (moderator)
8 oktober 2023 om 18:22Antilichamen en antistoffen zijn hetzelfde
Reageren