John (moderator)
16 november 2018 om 00:37Ja daar zit tijd tussen. Maar ik had volgens mij al gezegd, dat de huiduitslag dan over je hele lichaam verdeeld is en er ook nog andere klachten bij zijn
Teun16 november 2018 om 07:11Ik lees net je reactie Tandor. Hoeveel rijd zit daar dan tussen?
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2018 om 11:41Dat is verschillend
ReagerenTeun16 november 2018 om 12:10Moet ik denken aan meerde dagen of zijn het er max 2 etc? Dit ivm je meld er ook andere klachten bij huiduitslag dan is terwijl de huiduitslag zoals ik het van je begrijp wel eerst kan zijn zonder andere symptonen.
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2018 om 16:00Als je huiduitslag hebt van HIV heb je daar ook andere klachten bij. Overal opgezette lymfeklieren bijvoorbeeld.
ReagerenAnoniem27 november 2018 om 19:06beste Tandor,
Krijg je altijd last van opgezette lymfeklieren als je met hiv bent besmet?
En merk je dan goed als ze opgezet zijn?
En zijn ze dan over je hele lichaam opgezet?
alvast bedankt,
gr. Anoniem
ReagerenJohn (moderator)
27 november 2018 om 19:53Als ze opzetten, dan is dan op meerdere plaatsen in het lichaam
ReagerenAnoniem27 november 2018 om 20:22John (moderator)
27 november 2018 om 21:01Dat merk je zeker. Ze worden groot en hard en pijnlijk.
ReagerenCis27 november 2018 om 23:44Goedeavond,
ik ben al een tijdje in de stress omdat ik denk dat ik hiv heb.
ongeveer een half jaar geleden onveilige vaginale seks gehad met een jongen.
geen koorts gehad, niet nacht zweten.
wel heb ik 1 opgezette lymfeklier op mijn achterhoofd ( heb 6 weken geleden wel luizen gehad en merkte het pas toen ). Mijn hoofd zat onder de krab wondjes dus denk eerder dat het daardoor komt.
wel heb ik last van spierpijn, soms lichte buikpijn en een tijdje van hoofdpijn.
ik ben bij de dokter geweest en hij zei dat het door de stress komt.
hoe groot is de kans dat het een hiv infectie is, heb nu ongeveer 2 maanden deze klachten (hoofdpijn is nu zo goed als weg). Dus ongeveer 4 maanden naar het seksueel contact.
heb de jongen in kwestie gevraagd over hiv en hij zei dat ik is ff normaal moest doen en dat hij nergens last van heeft?
ReagerenJohn (moderator)
28 november 2018 om 01:12Niet erg waarschijnlijk dat je HIV hebt. Maar je kunt natuurlijk altijd een test laten doen
ReagerenCis28 november 2018 om 01:28Ik ben er vergeten bij te zeggen dat ik wel een algemene bloedtest heb gedaan en dat mijn bloedwaardes wel helemaal goed waren.
dit heb ik 2 weken geleden te horen gekregen, is dit wel een goed teken of zegt dit helemaal niks?
Reagerencis28 november 2018 om 12:57???
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2018 om 01:55HIV testen, doe je met een HIV test.
Reageren