Zoeken Vraag het forum

Mogelijke besmetting?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hoi,

ik ben een beetje bang dat ik misschien besmet ben met HIV. Misschien denk ik veel te ver maar ik vraag me dus af of ik hiervoor moet testen of niet?

Iets meer dan een jaar geleden ben ik op kamp geweest met mijn studievereniging. Hier hadden we, wat natuurlijk veel gebeurt op kamp, veel last van muggen. Nou ben ik zo iemand die muggenbulten altijd vrolijk openkrabt. Op een gegeven moment heb ik zo’n afterbite stick geleend van een jongen van mijn vereniging. Hij had deze net gebruikt om op zijn muggenbulten te doen en ik deed hier ook wat van op mijn muggenbulten alleen die van mij waren open gekrabd en dus een soort wondjes ( het bloedde ook) ik heb niet goed gekeken of er van die jongen ook wat bloed op die stick zat maar ik ben dus bang dat als dat wel zo is ik mijzelf misschien besmet heb. Natuurlijk hoeft hij niet perse Hiv te hebben maar ik weet dat hij vaak wisselend seksueel contact heeft en ook chlamydia heeft gehad. Zou zon besmetting zoals ik heb beschreven kunnen? Het gaat dan om kleine beetjes bloed maartoch..

misschien denken jullie nu waar maak je je druk om, maar ik maak me tocj een beetje zorgen

groet

rosa

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo krijg je toch geen HIV infectie !

Reageren
    Anoniem

Nouja dat dacht ik in eerste instantie ook, maar stel dat wat van zijn bloed op die open muggenbult van mij is gekomen? Kan het ook dan niet?

Reageren
    John (moderator)

Zo raak je echt niet besmet

Reageren
Reageer op: Mogelijke besmetting?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.