- Jack30 december 2018 om 12:00
Heb paar dagen geleden een man ontmoet en wat ge flikflooit nu bij de eerste penentratie scheurde het condoom meteen en zijn we dus ook meteen gestop, echt leterlijk de eerste maar nu ben ik toch bang dat ik hiv kan opgelopen hebbe hij zei me dat hij clean was maar zou je weet het tg nooit zeker wat zou de kans kunne zijn dat ik iets opgelopen heb jongen 23 jaar.
4 reactiesReagerenBijna dokter30 december 2018 om 15:43Beste Jack,
Je kunt het beste vandaag nog contact opnemen met de huisartsenpost. De huisarts kan, eventueel in overleg met het ziekenhuis of de GGD, bepalen of je in aanmerking komt voor medicijnen. Met medicijnen kun je kort na een risicovol contact voorkomen dat je hiv oploopt. Als je niet voor de medicijnen in aanmerking komt kan je met de arts bespreken wanneer je een hiv test zou kunnen doen.
ReagerenJack30 december 2018 om 18:18Ja ik zou het wel willen maar is inmiddels al 5dagen geleden.. voel me niet persee anders maar wat is het risico? Het wel letterlijk bij het inbrengen geen sperma en geen bloed dacht ik? Mvg jack
ReagerenJohn (moderator)
31 december 2018 om 00:43Ik denk dat die kans erg klein is
ReagerenJack31 december 2018 om 03:07Oke vriendelijk dank, wat gerust gestelt maar ga me toch laten testen just to be sure vriendelijk dank!
Reageren