- Juliexo2 april 2018 om 12:35
Beste,
3 dagen geleden heb ik, een vrouw van 21jaar, onveilige seks gehad met een man die ik niet ken. Met onveilige seks bedoel ik vaginale penetratie zonder condoom, pijpen en beffen zonder condoom en hij heeft mij gerimd.
Achteraf voelde ik me er slecht bij dat we geen condoom hebben gebruikt en heb ik hem gevraagd of hij misschien een soa had, aangezien hij veel bedpartners heeft gehad. Hij zei dat ik me geen zorgen moest maken en dat hij clean is. Natuurlijk bleef ik ongerust, zeker omdat de man vaak aan drugs doet. Ik vroeg hem of hij dit met gebruikte naalden doet en hij antwoordde dat hij zo’n gekke dingen niet doet en dat hij geen hiv heeft. Tijdens de seks kreeg hij ook ineens een bloedneus en is zijn bloed in contact gekomen met wat opengekrabte puisjes op mijn borstkas en ik denk ook met mijn clitoris (kan dit niet met 100% zekerheid zeggen).
Nu ben ik toch bang op een soa en zeker op hiv ookal beweert hij toch clean te zijn.
Ik ga sowieso een soa test en een hiv test laten doen maar heb ik een grote kans op besmetting?Alvast bedankt voor uw snelle reactie!
Julie
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 april 2018 om 12:38Kans is er altijd bij onveilige seks…
Reageren