Zoeken Vraag het forum

Kans op besmetting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anouk

Hi,

Beetje een rare en gênante vraag, misschien ook heel ver gedacht. Ik heb mij laten testen op een soa, en gelukkig is er niets aan de hand. Maar nu ben ik dus gisteren naar de wc geweest nadat een vriendin van mij naar de wc ging (ik weet van haar dat zij veel verschillende seksuele contacten heeft). Zij was ongesteld en op de wc gooide ik een lege rol wc-papier in de prullenbak. Toen voelde ik dat mijn vinger nat was. Daarna heb ik afgeveegd (anaal en vaginaal) is het mogelijk dat als zij iets heeft, ik nu ook besmet ben (stel dat er bloed/vocht van die tampon/prullenbak in aanraking is geweest met mijn intieme zone)? Ik maak me hier namelijk zorgen om, zeker omdat ik vlak na haar ging….

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo krijg je geen soa hoor

Reageren
    Anouk

Nee, ergens weet ik dat ook wel. Maar is er echt 0% kans? Ook niet als dat vocht/bloed in aanraking is gekomen met mijn anus of vagina? Dan dus niet door die persoon maar door een tampon of prullenbak?

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor

Reageren
Reageer op: Kans op besmetting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.