Zoeken Vraag het forum

Hiv symptomen of niet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dom

Beste mensen 8 dagen geleden heb ik sex gehad met een prostituée zonder condoom. Ik heb haar vagina en anus gelikt en ze kwam klaar met veel vocht wat ook in mijn mond terechtkwam 4 dagen later kreeg ik last van een opgezette lymfeklier en herpes op mijn lip en ook diarree. 6 dagen later ook keelpijn en misselijkheid hoeveel zorgen moet ik mij maken dat dit om een hiv infectie gaat ?

24 reacties
    Reageren
    Dom

p.s opgezette lymfeklier rechts onder kaak

Reageren
    John (moderator)

De klachten passen eerder bij andere soa’s dan bij HIV. Ga naar de huisarts met de klachten

Reageren
    Dom

en welke soa’s moet ik dan aan denken ik ben bij de huisarts geweest afwachtende op de uitslag betref hiv zal indien negatief niet betrouwbaar worden geacht ivm incubatietijd. Ik kan de keelklachten herpes en opgezette klier nog met elkaar in verband brengen maar maak me zorgen omdat ik er al 4 dagen diarree bij heb wat ik normaal nooit heb.

Reageren
    John (moderator)

Het was inderdaad te vroeg voor een HIV test.

Ik denk daarbij aan soa’s zoals chlamydia, gonorroe en syfilis. De diarree is nou niet echt een HIV symptoom. Zeker niet met het weer type dat we hebben. dat kan toch vooral met eten en drinken te maken hebben

Reageren
    Dom

Beide ogen zijn nu ontstoken en heb blaasjes in mijn mond en op mijn tong en op mijn lip nogsteeds geen alarmbellen volgens jou tandor de diarree word ook niks minder.

Reageren
    John (moderator)

je zou wel een andere soa kunnen hebben. Een herpes infectie Het lijken nog steeds geen HIV klachten hoor. Maar ik raad je wel aan om met de klachten naar de huisarts te gaan

Reageren
    dom

Wat zijn typische hiv klachten?  ik lees namelijk diarree herpes opgezette lymfe ontstekingen pijnlijke gewrichten en ik heb sinds vanmorgen ook gevoelige kaken links en rechts  pijnlijk ook nogsteeds diarree het lijkt wel een aanval op mijn immuunsysteem en dat is een kenmerkend iets voor hiv toch? de klachten breiden zich langzaam uit. Ik begrijp dat je ook alleen kunt reageren op wat ik vertel en ik wacht ook op de uitslag van de huisarts maar de zenuwen zijn slopend bedankt voor je info

Reageren
    John (moderator)

Bij de klachten die je beschrijft, en zeker bij de opgezette lymfeklieren die je aangeeft, ontbreekt een belangrijk symptoom: Hoge koorts. Als er al lymfeklieren opzetten van een HIV infectie , zetten ze op meerdere plekken in je lichaam op en krijg je daar hoge koorts bij.

Reageren
    Anoniem.

Hoi Tandor,

Ik heb echt een hele zere nek, al 2 dagen

Had gister ook een paar keer last dat mijn oog branderig aanvoelde, hoord dat bij hiv/aids?

na een langere tijd?

gr. Anoniem

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met HIV allemaal niets te maken.

Reageren
    Anoniem

ok, dank u wel, ook niet in een later stadium?

Reageren
    John (moderator)

Dit heeft allemaal geen zin…  je zit jezelf gek te maken met van alles en nog. Alleen een test kan duidelijkheid geven.

Reageren
    Dom

hoi tandor ik heb de laatste dagen veel gelezen over hiv en ontzettend veel stress het is nu 11 dagen na de mogelijke besmetting ik heb last van opgezette lymfeklieren ontstoken ogen door  herpes uitbraak en me tandvlees wat zich terugtrekt ook ben ik vermoeid en misselijk nogsteeds afwachtende van mijn bloed en urine onderzoek. De symptomen die ik heb lees ik veel terug in verhalen van mensen die hiv besmet bleken te zijn. Koorts heb ik niet maar het is een asymptomische ziekte dus hoeft ook niet altijd toch ?

Reageren
    John (moderator)

Je moet dingen wel in een goed perspectief zien.
    “ik heb last van opgezette lymfeklieren ontstoken ogen door herpes uitbraak” Niet zo raar dus dat je lymfeklieren zijn opgezet. En tandvlees problemen zorgen daar ook nog voor. Bovendien neem ik aan dat je eerder ook al wat problemen had met je tandvlees. Vermoeid en misselijk ben je van de stress en de angst.
    Het heeft geen enkele zin om je suf te gaan zoeken op het internet. Een duidelijk antwoord ga je dar sowieso niet vinden. Het zorgt alleen maar voor nog meer stress en spanningen. Alleen een test kan duidelijkheid verschaffen.

Reageren
Reageer op: Hiv symptomen of niet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.