Zoeken Vraag het forum

Hiv symptomen of niet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dom

Beste mensen 8 dagen geleden heb ik sex gehad met een prostituée zonder condoom. Ik heb haar vagina en anus gelikt en ze kwam klaar met veel vocht wat ook in mijn mond terechtkwam 4 dagen later kreeg ik last van een opgezette lymfeklier en herpes op mijn lip en ook diarree. 6 dagen later ook keelpijn en misselijkheid hoeveel zorgen moet ik mij maken dat dit om een hiv infectie gaat ?

24 reacties
    Reageren
    Dom

p.s opgezette lymfeklier rechts onder kaak

Reageren
    John (moderator)

De klachten passen eerder bij andere soa’s dan bij HIV. Ga naar de huisarts met de klachten

Reageren
    Dom

en welke soa’s moet ik dan aan denken ik ben bij de huisarts geweest afwachtende op de uitslag betref hiv zal indien negatief niet betrouwbaar worden geacht ivm incubatietijd. Ik kan de keelklachten herpes en opgezette klier nog met elkaar in verband brengen maar maak me zorgen omdat ik er al 4 dagen diarree bij heb wat ik normaal nooit heb.

Reageren
    John (moderator)

Het was inderdaad te vroeg voor een HIV test.

Ik denk daarbij aan soa’s zoals chlamydia, gonorroe en syfilis. De diarree is nou niet echt een HIV symptoom. Zeker niet met het weer type dat we hebben. dat kan toch vooral met eten en drinken te maken hebben

Reageren
    Dom

Beide ogen zijn nu ontstoken en heb blaasjes in mijn mond en op mijn tong en op mijn lip nogsteeds geen alarmbellen volgens jou tandor de diarree word ook niks minder.

Reageren
    John (moderator)

je zou wel een andere soa kunnen hebben. Een herpes infectie Het lijken nog steeds geen HIV klachten hoor. Maar ik raad je wel aan om met de klachten naar de huisarts te gaan

Reageren
    dom