- hiv-stress7 maart 2018 om 17:43
Hallo,
Ik had op 29 januari sec met een man, 69 pijpen en hij likte mijn kont. Klaarkomen was over de buik en dus geen sperma in mond.
Een week later kreeg ik lichte irritatie (rood) in keel, een gezwollen amandel (ziet er wel niet ontstoken uit) en soms een gezwollen lymfeknoop in de hals. Ook op mijn tong is er precies een witte aanslag. Als ik die afschraap bloedt het niet en het doet geen pijn.
Koorts heb ik niet gehad. Het lijkt wel soms dat ik post Nadal drup heb. Nu zoveel weken later heb in deze symptomen nog steeds.
Wat denken jullie van het risico? Ik wil op 12 weken testen en niet vroeger om geen valse hoop te krijgen als het nog niet + zou zijn.18 reactiesReagerenhiv-stress7 maart 2018 om 18:04Ik vergat nog te zeggen dat ik ook soms last heb van dichtzittende oren en druk op het voorhoofd/ogen
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2018 om 18:14Dat lijken toch geen HIV klachten hoor. Een andere soa zou natuurlijk wel kunnen. Laat een soa test doen. Je kunt na 6 weken een uiterst betrouwbare HIV test laten doen hoor.
Reagerenhiv-stress8 maart 2018 om 09:50Mijn temperatuur is wel soms hoog hoor, tot 37,3 heb ik al gehad afgelopen weken . Onder de tong gemeten
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2018 om 09:53dat is toch een normale lichaamstemperatuur…..
Reagerenhiv-stress9 maart 2018 om 12:17Als je iets kan voelen onder je oksel is dat dan sowieso een gezwollen lymfeklier of kan je daar normaal gezien ook zaken voelen? Ik voel ook precies een draderige structuur
ReagerenJohn (moderator)
9 maart 2018 om 12:32Dat kan spierweefsel zijn, vetweefsel, een zweetklier of een lymfeklier.
Reagerenhiv-stress13 maart 2018 om 09:54die witte aanslag die ik heb kan dat spruw zijn? Doet spruw pijn? Ik kan het gewoon afpoetsen, is vooral ‘s morgens en het doet geen pijn of bloedt niet
bednkt
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2018 om 10:44Ik denk dat het toch gewoon aanslag is …
Reagerenhiv-stress23 maart 2018 om 10:51zijn er bepaalde zaken waaraan je witte aanslag kan onderscheiden van candida? ik kan het er met de tandenborstel afpoetsen. is enkel op de tong.
het doet geen behalve aan één smaakpapil die nu een beetje bloedt, maar misschien komt dit door het vele poetsen? Wou een foto uploaden hier, maar lukt niet direct. ’s morgens last van witte aanslag, als ik die eraf wrijf is het heel vloeibaar, geen brokkelige textuur. zou ik bij candida ook aanslag hebben op andere delen mond of niet noodzakelijk?
ReagerenJohn (moderator)
23 maart 2018 om 13:31Candida zou best kunnen…maar het kan ook gewoon aanslag zijn veroorzaakt door wat je s avonds eet of drinkt
Reagerenhiv-stress23 maart 2018 om 14:03is candida in de mond eigenlijk een typische ARS symptoom of is dit eerder in een later stadium. Ik lees hierover nogal tegenstrijdige berichten.
Alsook lees ik soms dat candida gepaard zou gaan met koorts en nood naar zoete dingen. Dit heb ik zeker niet, of is dit niet waar?
ReagerenJohn (moderator)
23 maart 2018 om 14:17Dat is zeker geen ARS symptoom
ReagerenKristof29 maart 2018 om 23:36gegroet tandor,
ik hoorde je zeggen dat je na 4 weken uiterst betrouwbaar kan testen?! Je maakt me nu echt bang, ik teste na 4 weken negatief en leefde met angst en stress kan dat niet meer aan?! Aub antwoord
ReagerenJohn (moderator)
29 maart 2018 om 23:44En waarom maak ik je nu dan bang als ik zeg dat je na 4 weken uiterst betrouwbaar kunt testen? dat is toch geen reden om bang te worden …
Reageren