- Hallo27 februari 2018 om 13:39
Beste allemaal.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Bijna 2 weken geleden heb ik onbeschermde sex gehad met mijn vriend. Dit was de eerste keer dat wij onbeschermde sex hadden samen. Hiervoor deden wij het altijd met condoom aangezien wij pas 5 maanden samen zijn.Nu vertelde vorige week (dus 1 week na de onveilige sex) dat hij twijfelde over de betrouwbaarheid van de test, na lang door vragen van mijn kant kwam het hoge woord eruit en vertelde hij dat hij in een dronken bui sex heeft gehad met iemand anders. Hij doet net of hij niet meer weet wanneer dat precies was en hierdoor kan ik zelf dus niet de betrouwbaarheid van de test “berekenen”.
Ik ben nu ontzettend bang dat ik hiv of hepatitis heb.
Andere soa’s zijn natuurlijk ook vervelend maar die zijn met antibiotica snel opgelost waardoor ik daar minder bang voor ben. Voor die test heb ik a.s. vrijdag ook al een afspraak bij de dokter.
We hebben “gelukkig” maar 1x onbeschermde sex gehad. En hij ook maar 1x onbeschermd met een ander zegt hij.
Hoe groot is de kans dat ik echt ziek ben?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 februari 2018 om 14:11Die vraag kan ik zo niet beantwoorden. Twee weken na de laatste seks kun je een soa test doen,maar voor HIV en Hep B en syfilis is het nog te vroeg om te testen.
Wat mannen vaak voor onzin verzinnen om “goed te praten” dat ze vreemd gaan……
ReagerenKep28 februari 2018 om 07:31Vervelende situatie. Het kan zijn dat hij vaker vreemd gegaan is, aangezien hij blijkbaar niet weet wanneer de onbeschermde seksuele wat. Al met al is de kans dat je hiv of hep b hebt van eenmalige seks is klein. Vooral als je geen onbeschermde anake seks gehad hebt. Verder is de kans dat je partner(als hij dat nog is) bij vagina seks kreeg is vooral bij eenmalig. Erg klein.
Reageren