- Wes31 januari 2018 om 02:58
ik krijg de gedachte maar niet uit mijn hoofd na een onveilig heterocontact, onbeschermde wederzijdse orale seks met een Nederlandse prostitue.
Symptomen die ik heb/had zijn net 3 dagen tegen de 39° koorts gehad , pijnlijke droge hoest , en nu net wakker geworden letterlijk badend in het zweet, kan lakens en mijn hele bed letterlijk uitwringen , lijdt ook aan slapeloosheid, slaap niet langer dan 2 uur, heb me laten testen op HIV maar het contact is nog maar 3 tot 3.5 week geleden en de test was negatief, mijn huisarts zei dat het gewoon griep is maar toen ik hem vertelde dat ik mij zorgen maakte over conversiegriep had hij nog nooit van de term gehoord dus ja…
ik blijf wat met de angst zitten omdat ik nooit ziek ben en bovendien nooit last heb van nachtzweten , ik ben nu ook wel gestopt met cannabis blowen na redelijk intensief gebruik dus ik weet het allemaal niet goed meer, help aub !
2 reactiesReagerenkep31 januari 2018 om 07:56Je hebt griep. Ik zal aangeven waarom ik hiv onwaarschijnlijk vind:
Reageren
1) Orale seks heeft een heeeeeeeeeeeeele kleine kans van 1/10000(en zelfs als er menstruatiebloed bij zit)
2) er zijn maar 2500 tot 3000 vrouwen in Nederland besmet(waarvan het grootste deel toch vrouwen zijn die veel onveilige anale seks hebben of drug spuiten) in Nederland hebben daarvan maar heel weinig vrouwen prostituee
3) symptomen (syndroom( begint pas na ongeveer 2 weken. Ik heb nog nooit iemand gehad die binnen 7 dagen ars had.
4) als de symptomen (de jouwe klinkt niet als ars, dat is normaliter koorts >39, erge keelpijn (zonder snotteren en zonder hoesten) en duidelijke huiduitslag(waarmee je echt niet blijft lopen aangezien het overal zit)) van hiv zou zijn, was je hiv test positief geweest. Omdat de symptomen komen omdat je lichaam antistoffen tegen hiv heeft aangemaakt. Jou symptomen zijn dus niet van hiv.kep31 januari 2018 om 08:02en vergeet het volgende te melden:
In Nederland is vrijwel iedereen die weet dat hij/zij besmet is aan de medicijnen zit en daarom de kans op besmetting nog lager is.
Reageren