- Anoniem15 september 2017 om 21:07
Hallo, 6 weken geleden had ik onveilige seks en ik wil me dan ook laten testen. Ik heb vernomen dat dit vanaf 6 weken kan, maar wanneer is de betrouwbaarheid echt 100%?
Ook had ik last van diarree en zag dat dit een symptoom was. Had ook wat last van mn klieren, maar ik zit ook met een doorkomende kies.
Als laatste heb ik opeens spontane blauwe plekken, maar ik kan hier niet zoveel over vinden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt.
10 reactiesReagerenAnoniem15 september 2017 om 21:08Diarree houdt trouwens wel lang aan icm wat buikpijn soms. En heeft afscheiding te maken met hiv?
Sorry voor de vele vragen.
ReagerenJohn (moderator)
15 september 2017 om 21:27Dat heeft allemaal niks met HIV te maken. Vanaf 6 weken kun je een betrouwbare test laten doen. 99,8%
ReagerenAnoniem15 september 2017 om 22:22bedankt! Hoezo wordt hiv op de sites wel genoemd als begin symtoom als het er niets mee te maken heeft?
ReagerenAnoniem15 september 2017 om 22:23en nog 1 vraagje (sorry) kun je na 6 weken ook nog een conversiegriep krijgen?
ReagerenJohn (moderator)
15 september 2017 om 22:41Het zijn toch allemaal banale klachten die bij verschillende dingen kunnen ontstaan. Als er klachten ontstaan gaat daar in principe altijd een conversiegriep aan vooraf . Een conversie griep ontstaat in de regel tussen 2- 6 weken
ReagerenAnoniem19 september 2017 om 00:18super bedankt voor de reacties. Ik had dan nog 1 vraag, hebben verschijnselen zoals bijv vaginaal bloedverlies en krampen er ook iets mee te maken? Of ontstaan er niet zulke klachten en gaat het echt om een griep. Heb alleen last gehad van pijnlijke klieren en diarree ( ik zit nu op 6 weken en 3 dagen). Ik wil sowieso een volledige soa test gaan doen, maar kan nu nog niet terecht vandaar mijn vragen hier op het forum.
ReagerenJohn (moderator)
19 september 2017 om 00:30Anoniem20 september 2017 om 01:04er was nog geen plek bij mn huisarts, en ik doe de test liever op 8 weken, voelt wat betrouwbaarder. Maar in ieder geval geruststellend dat deze klachten er niks mee te maken hebben!
ReagerenAnoniem21 september 2017 om 11:18sorry, nog 1 vraag. Heeft oogontsteking er iets mee te maken? Ik krijg nu beginnende oogonststeking…
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2017 om 11:33Nee, dat heeft er niks mee te maken.
Reageren