John (moderator)
3 september 2017 om 18:58Ik denk dat het beter is om dat te doen. Dan weet je in ieder geval 100% zeker dat de testen goed zijn afgenomen. Tenzij je eerder al de chlamydia en gonorroe wilt laten testen… dan zou je voor die testen eerder moeten gaan.
Hallo1233 september 2017 om 19:01wel zeer gênant om te vertellen dat ik het met een man heb gedaan. Maar ik zal wel moeten. Bedankt Tandor! Ik ga over 3 weken gewoon heen en dan nooit weer. Ellende zo.
ReagerenJohn (moderator)
3 september 2017 om 19:06Joh….dat horen ze daar aan de lopende band…daar moet je je vooral niet druk om maken. Dit gebeurt vaker dan je denkt…
ReagerenHallo1236 september 2017 om 07:12hmm ja daar heb je ook wel weer gelijk in. Nu 12 dagen en helemaal nergens last van, dus so far so good. Ruim 2 week nog!
ReagerenHallo12310 september 2017 om 20:35ruim 2 weken onderweg, geen enkel symptoom te besporen. Ben overigens vrijwel nooit.ziek. Ik vind het allemaal veel te spannend dit. Slaap slecht en kan me op werk niet concentreren. Nog 2 kleine weken wachten tot de 4 voorbij zijn. Weet de GGD test dan HIV uit te sluiten? Krijgt (bijna) iedereen koorts en andere symptomen? Hoop echt niet dat ik ziek word zeg. Dat zou me helemaal gek maken. Als ik dat nu al niet wordt…
ReagerenJohn (moderator)
10 september 2017 om 20:38Met een test kan dat worden uitgesloten. Niet iedereen wordt er ziek van of krijgt symptomen
ReagerenHallo12310 september 2017 om 20:40ok en de test kan echt pas na de 4 weken?
ReagerenJohn (moderator)
10 september 2017 om 20:46Dat heeft geen zin en waarschijnlijk zal ook niemand eerder een test doen
ReagerenHallo12310 september 2017 om 20:50bedankt Tandor, laatste vraag en dan wacht ik get gewoon af en laat ik hier alleen nog de uitslag weten.
– ik lees 4 weken, 6 weken of zelfs 3 a 6 maanden voor zon test. Hoeveel weken/maanden adviseer jij me voordat ik naar de GGD kan gaan?
ReagerenJohn (moderator)
10 september 2017 om 21:36Ik zou met 4 weken gaan. Dan ben je er vanaf.
ReagerenHallo12312 september 2017 om 07:17pfff schrik me rot! Allemaal rode vlekjes op de binnenkant van Mn arm. Nu heb ik in het verleden ook iets gelezen over huiduitslag. Ik heb dit normaal nooit, durf niet te googelen maar ben aardig in paniek :(. Sjonge wat gaan deze weken traag.
ReagerenJohn (moderator)
12 september 2017 om 10:21Als je al huiduitslag van een HIV infectie krijgt, zit dat over je hele lichaam.
ReagerenHallo12318 september 2017 om 07:533,5 week verder en nog nergens last van gehad. geen griep o.i.d. Dus ik heb er echt alle vertrouwen in. Kans was groot geweest dat ik nu al een zware griep had gehad maar heb geen enkele kwaal. Na het weekend ga ik de online test eerst doen omdat ik t dan in 3 dagen weet. Daarna nog op chlamydia en gonorroe bij de GGD. Spannend allemaal, kan niet meer wachten eigenlijk.. brrr
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2017 om 10:49Met een sneltest bij de GGD krijg je de uitslag meteen….
ReagerenHallo12310 januari 2018 om 19:59Ik bedacht met dat het netjes is om jullie te informeren dat ik bij onedayclinic een volledige test heb uitgevoerd na een kleine 4 maand. Ik heb geen HIV en ook geen andere aandoeningen. Lesje geleerd, en blij met de uitslag. Vond de anonimiteit van zo’n kliniek fijner dan alles moeten vertellen bij de GGD (al is het wel veel duurder).
Bedankt nog voor de hulp!
Reageren