- Cher3 augustus 2023 om 00:31
Ik heb 1 juli sex gehad met een man. Hij heeft alleen 3 stoten gegeven tijdens de sex daarna was hij gestopt omdat ik pijn had. Daarna heeft hij me wel verder gevingerd. Ik ben heel erg bang dat ik iets heb opgelopen. Die avond was ik ook dronken. Ben daarna naar huis gegaan. Een weel lang lag ik op bed. Had geen eetlust, had dus best weinig gegeten. Had wel diaree. Na 2 weken kreeg ik last van tintelingen en prikkels in mijn handen en voeten. Ook kreeg ik een brandend gevoel onder mijn voeten. Ook kreeg ik last van een drukkend gevoel op mijn ogen en zag ik wat wazig. Ik heb geen koorts gehad, maar ik lag wel 3 weken op bed en was heel erg vermoeid. Heb ook last van nekpijn en spierpijn in mijn schouders en armen. Nu heb ik achter mijn oor een opgezette lymfeklier. Mijn tong was ook wit en schraal maar zonder vlekken. Heb na 3 dagen getest op hiv en de rest van de soa,s en alles was negatief. Heb morgen weer een afspraak gemaakt voor de hiv test. Met deze symptomen allemaal is er dan kans op hiv?
3 reactiesReagerenAnoniem3 augustus 2023 om 10:00Allemaal vage symptomen die op zich niets met hiv te maken hebben.
Wat jij niet aangeeft is of de sex veilig was of niet.
ReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2023 om 10:57Dat lijkt dan toch eerder op griep of corona dan HIV
ReagerenCher3 augustus 2023 om 11:29We hebben geen condoom gebruikt.
Reageren