Zoeken Vraag het forum

Besmet met herpes ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik ga maandag voor de zekerheid naar de dokter maar graag zou ik al eens jullie mening willen horen.

Ongeveer 2a3 weken terug heb ik veilige seks gehad met een meisje, zowel oraal als vaginaal met een condoom.
    Echter zag ik 3 dagen terug enkele kleine blaasjes op mijn schaamstreek. Het zijn er ongeveer een 7 tal. Na het scheren kwam er uit sommige een klein beetje bloed. Ik heb ook totaal geen jeuk of pijn.

Wat denken jullie hiervan ?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Op de foto is moeilijk te zien wat het is…de bultjes zijn namelijk niet goed te zien. Het zouden wratjes kunnen zijn…goed dat je in ieder geval even naar de dokter gaat

Reageren
    Anoniem

Hallo, ik ben dus naar de dokter geweest. En ik weet niet juist meer de naam van de aandoening maar het waren een 12 tal bultjes die normaal vooral voorkomen bij kinderen. Het was iets met een m… En Hij heeft ze gewoon met een soort pincet uitgetrokken.
    Ik geloof dat het door een virus kwam. Maar dus alleszins niet herpes. Oef.

Reageren
    John (moderator)

Dat is dan in ieder geval een hele zorg minder

Reageren
Reageer op: Besmet met herpes ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.