Zoeken Vraag het forum

Vriendin is plots besmet met Herpes????

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Daar kan niemand je antwoord op geven. Dat is niet voor iedereen hetzelfde en kan sterk afhankelijk zijn van je afweersysteem

Anoniem

En zou het bij mij niet een reactivatie kunnen zijn? Want mijn igm is 1.01 en online heb las ik bij 1 site van wel en een andere zegt van niet.

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ik zo niet zeggen

Reageren
    Anoniem

En als ik nu heel lang niks meer krijg aan uitbraken en het virus is slapend voor hopelijk heel lang, dan ben ik dus niet besmettelijk meer voor een ander?

Reageren
    Anoniem

De manier waarop je nu bezig blijft met dit onderwerp, komt als een obsessie op me over. Ik begin me af te vragen of je niet last hebt van een angststoornis.

Alle antwoorden op je vragen zijn al gegeven, en toch herhaal je dezelfde vragen elke keer opnieuw.

Reageren
    Anoniem

Klopt ik heb een angststoornis en paniekstoornis heel erg ja.

Wat ik alleen nog afvroeg,

U zegt dat je met een niet actieve herpes niet besmettelijk bent?
    Maar overal lees ik dat je ook als het niet actief is je besmettelijk bent.

Wat is nou waarheid?
    En hoe groot is de kans op overdracht

Reageren
    Anoniem

De waarheid is dat je je huisarts het beste een doorverwijzing naar een psycholoog kunt vragen. Dat is de waarheid.

Stop toch eens met het eindeloos herhalen van je vragen. Of ga een studie geneeskunde doen als je het allemaal wilt begrijpen.

Reageren
Reageer op: Vriendin is plots besmet met Herpes????
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.