Zoeken Vraag het forum

Vriend met Herpes

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo iedereen,

Ik heb iemand leren kennen en we vinden elkaar heel leuk. Ik weet sinds gisteren dat hij het Herpes virus heeft.
    Ik ben nog heel erg jong. Ook weet ik niet zeker of het iets zal worden tussen ons of dat we samen gaan blijven (ik weet dat dit nooit zeker is, maar ik ben nog jong dus de kans is groter)
    Ik zou niet willen dat als het niets wordt of als het ooit gedaan raakt dat ik dan voor de rest van mijn leven met Herpes rondloop

Heeft iemand tips voor wat ik moet doen?

Mvg
    K.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Zorg in ieder geval voor veilige seks….ook orale seks. Het is geen garantie maar het beperkt het risico wel.
    Als er blaasjes of zweertjes aanwezig zijn: helemaal geen seks…

Reageren
Reageer op: Vriend met Herpes
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.